Dato/klokkeslett: Man Apr 29, 2024 1:52 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Parkering ved Florø Idrettsenter
InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 8:00 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Når vi var ferdige med trefet i dag ved Florø Idrettsenter, så var et en turgåer som var ganske tydelig på hva han mente om parkering på gressmatte ved hallen. Dette er jeg enig i at er en uting og oppmoder alle som bruker tilbudet ved hallem om å ikke kjøre på gressmatta. Dette blir gjørmete osv. Jeg vet at det står en del drit ved hallen som gjør at fremkommelighet er vanskelig men lav være å kjøre på matta. Nå sier jeg ikke det at alle spor som er laget på gresset kommer fra biler ifm halltreff, men vi kan i alle fall gjøre det ytterste for t ikke vi kommer i søkelyset.

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Parkering ved Florø Idrettsenter
InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 8:02 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Stort sett kan vel parkeringsplassen brukes? Om man har så store ting at de ikke kan bæres ned de 50 meterene kan man jo kjøre ned for å lesse av.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Parkering ved Florø Idrettsenter
InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 10:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Funker dårlig med å kjøre ned for å lesse av, da kommer det alltid andre til, og en må allikevel ut på gressmatta. Vi har også baneutstyr som skal fraktes på. Men en kan kjøre på veien helt ned, og gjerne bak bygget for å snu, slik at en kan rygge seg inn på plassene utenfor hallen. Da trenger ingen å kjøre ut på matta, og det blir enkelt å kjøre derfra i tur og orden. Jeg prøvde dette i praksis idag, og det er null problem at vi parkerer helt nede ved døra, hvis alle bare oppfører seg og kjører skikkelig.

En annen ting som kan komme frem er at de to bilene som sto der ikke var skyldige i de store sporene som var på gressmatta, jeg tror iallefall at det ikke var forårsaket av dem? Om klubben får noe pes for dette så kan jo det også bli sagt, slik at vi ikke blir beskyldt for noe vi ikke har gjort.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC