Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 10:19 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Søn Aug 14, 2011 10:17 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Ja, skulle så gjerne, men etter å ha vert på PPU oppstartssamling i Sogndal nå i uken er det kommet fram at vi skal ha en samling i Førde denne lørdagen. Normalt sett er helgesamlingene frivillige, og derfor var planen å gå på treffet i steden, men det bestemte seg selvsagt for å gjøre denne ene helgesamlingen obligatorisk. Derfor er jeg ikke ferdig i Førde før kl 15, og ikke tilbake i Florø for å rekke noe som helst. Snakket med Kåre litt om det, og kan sette ned litt modeller til utstilling om det er ønskelig. Stort sett er det vel Cup Racer som er aktuelt om vi lager til en liten stand for de.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Søn Aug 14, 2011 10:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, modeller kan vi alltids ta imot, men det er greit å få en oversikt over hva folk kommer med, og hvem som kommer. Foreløpig har jeg ikke fått noe særlig tilbakemelding fra medlemmer som kan dukke opp og kjøre litt bil, håper virkelig at dette bedrer seg litt. Det blir poengløst å sette opp en bane hvis det ikke dukker opp noen som kan kjøre.

Jeg tror forøvrig at det blir en god utstilling, og igjen håper jeg at medlemmer vil bidra litt. Vi har et stort mangfold, og det vil nok tilskuerene sette pris på å få se.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 15, 2011 8:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Jeg har sendt en mail til alle klubbmedlemmer vedr postivt nytt fra lokalt næringsliv.

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 15, 2011 8:10 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Kan no muligens ta en tur og raske me meg litt av hobbyrommet..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 10:01 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
carish skrev:
Kan no muligens ta en tur og raske me meg litt av hobbyrommet..:)


Det høres flott ut :)
Håper på at flere medlemmer kan tørke støv av bilene sine og ta turen.

Hjelper det å friste med litt gratis kake?? ;)

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Søn Aug 21, 2011 10:53 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Da er vi 6 dager unna dagen der klubben har mulighet til å få profilert seg MAX. Men slik det er nå, er det ganske laber interesse for å delta på dette. Håper dere bare er litt glemsomme med å gi tilbakemelding :?
Ivertfall er planen slik:
Åpen dag på Evja v/Skala1 - Teknisk Hobby fra kl 10-12
Oppmøte fra ca 0945 for utstilling av modeller utenfor (under tak om været ikke er med oss)
Demonstrering av biler utenfor, alt etter værforhold.
Profilering av klubben med informasjonsfolder og gjerne bilder
Kaker og kaffi :)
Avslutning kl 12.

Åpen dag Flyplassen fra kl 1230.
Åpner m/tale kl 1300
Står i informasjonsfolderen at RC-klubbens aktivitet foregår hele dagen, dette kan sikkert Børre svare nærmere på.

Håper vi her kan vise oss frem som en klubb, og at der kommer flere medlemmer på Evja til dette arrangementet.
Kom med tilbakemelding i tråden her, som PM, eller direkte på butikken til Kåre.

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 12:20 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg håper at noen av cuprace og tamiyarallygutta dukker opp, for da kan vi kjøre noen uoffisielle demoløp. Jeg skal også få laget et lite hopp, slik at vi kan vise frem litt offroad også. Om det skulle bli så dårlige forhold at det ikke går an å gjøre noe, så blir det iallefall en utstilling under tak.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 11:22 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
rekna med å ta en tur..tar då med so masse eg får plass til i bilen..rallybil,driftebil,savage flux? baja? inferno gt? axial wraith? må ha plass til barnevogn og et par onga og...skulle hatt van av og til..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 4:55 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Jeg skulle gjerne stilt opp på dette, men det lar seg ikke gjøre. Håper det blir en bra dag og at dere får vist fram ein slik kjekk og mangfoldig hobby både hos skala1 og på flyplassen :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 7:08 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Eg reknar med å ta turen på laurdag, blir vel mest lastebil og et par båtar for min del.

_________________
Smooth on the surface - paddle like a devil underneath...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 7:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Carish og King Hauler, det er kjempefint at dere tar turen. Carish, du trenger sikkert ikke ta med HELE garasja, men noen tøffe saker holder sikkert i massevis. Hvis det blir dårlig vær, så er det litt begrenset hvor mange produkter vi får plass til under tak. Men vi skal forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Man Aug 22, 2011 7:32 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hehe,då ville eg nok trenge henger..:) va ikkje dei beste veirmeldingane desverre,får håpe dei kjem seg..

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Lør Aug 27, 2011 6:28 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da er dagen overstått, og først og fremst vil jeg si takk til alle som stilte opp med modeller til utstilling, det var snasne greier :D
En spesiell takk skal Cato og madammen (husker ikke navnet.. :oops: ) ha for at de tok turen med bilen full av utstyr for å stille ut, til tross for værforholdene og et par timers kjøretur for å komme hit. Henning tok også turen fra sandane, men jeg glemte rett og slett å skryte litt av det siden han er her så ofte. Men slikt fortjener absolutt ros, det er flott gjort :D

Som alle vet så hølja det ned mesteparten av tiden, men vi fikk kjørt litt bil, så helt stille ble det ikke. Vi laget et provisorisk hopp, og der fikk team losi 8ight kjørt seg godt. Skjønner egentlig ikke at bilen er hel, for jeg hoppet sikkert 40-50 ganger totalt sett. En del av hoppene gikk over takhøyden på forsiden av bygget, og klart, da lander man jo hardt også :mrgreen:

Det ble helt poengløst å kjøre baja 5T på hoppet, denne må ha mer fart for å ligge noenlunde i lufta, og paddledekkene ble bare tull på asfalt. En bil som helt klart passer bedre på nesjane. Jeg har noen Proline Trenchers på vei, så disse skal nok bli bedre å bruke på asfalt. Ellers så hadde Henning noen demorunder på innebanen med lastebilen sin, etter ønske fra noen gutter med store øyne :D

Konklusjonen er jo at det blir amputerte samlinger og utstillinger når været er som det er, men litt kos blir det allikevel. Vi får kikket litt på modellene til hverandre, og pratet litt om felles interesser. Stor stas :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Lør Aug 27, 2011 6:53 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hehe...:) Mari...:) var ikkje dumt detta og rpm dempertårn e bestillt..:) får ta en samling i fineveir og få litt meir køyretid kanskje? Mari har no litt og..( axial xr10,e-savage og hpi baja 5b...)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Aktivitet i Florø 27. august
InnleggSkrevet: Lør Aug 27, 2011 7:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
carish skrev:
hehe...:) Mari...:) var ikkje dumt detta og rpm dempertårn e bestillt..:) får ta en samling i fineveir og få litt meir køyretid kanskje? Mari har no litt og..( axial xr10,e-savage og hpi baja 5b...)


Jau, det hadde vært flott. Jeg holder på å lage noen portable og justerbare hopp, og det hadde vært moro å se hvor langt det hadde gått når bilene får lov til å strekke på beina :D

Her er et hoppbilde fra dagen:


Vedlegg:
8ight hopper.jpg
8ight hopper.jpg [ 62.24 KiB | Vist 5940 ganger ]

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!
Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC