Etter å ha kommet gjennom siste innendørs halltreff før sommeren, så har jeg lyst til å høre litt hva som kunne vært morsomt å få til av aktiviteter utover året. Da tenker jeg i klubbsammenheng, altså noe som Sunnfjord rc-klubb kan arrangere og eventuelt premiere. Vi hadde en kort dialog på treffet i dag, og der ble det snakket litt om trialkjøring. Noen som har forslag til hvordan dette kan arrangeres i klubbregi?
Vi har jo forholdsvis mye aktiviteter å gjøre innen bil, som for eksempel lengdehopp, høydehopp, dragrace, max hastighet, max climb, hill run, crawling, buggyrace, vintagerace, mudrace og så videre. Jeg tenker da på aktiviteter som det kunne vært premiering på gjennom klubben. Jeg vil komme med følgende forslag. Vi finner en eller annen konkurranse der folk må kjempe litt, men til gjengjeld kan vinne en flott premie. Hva sies om eksempelvis en Playstation for førsteplass? Eller en blu-rayspiller? Eller en Xbox One? Akkurat hva som kan vinnes kan vi diskutere, men hvis vi åpner dørene for å kunne vinne noe tøft, så vil vel det kunne være den gulroten som trengs for å få igang aktiviteten på skikkelig vis?
Så jeg spør, hva kan vi i bilavdelingen arrangere av konkurranser for bilgutta, der førstepremien eksempelvis vil være en Xbox One?