Dato/klokkeslett: Søn Mai 05, 2024 3:55 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hei! Ny her..
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 1:04 am 
Bygger selv!
Bygger selv!
Innlegg: 20
Bosted: Førde
Halloen!

Er ny på forumet.
Bur i Førde og inntil no er vi berre ei liten gjeng som køyrer litt i lag, men det er vel fleire som balar med dette i Førde?
Kunne vore morro med litt meir organisert køyring. Vi har køyrt mest på den digre parkeringsplassen ved Plantasjen/Spar Kjøp, som er heilt super for on-road bilar og viss du vil køyre buggy på asfalt.
Har to nitro-buggyar, ein 1/8 Victory hawk (Inferno-klone) og ein 1/10 Smartech Speedy Tiger. 1/8 bilen har ein .21 motor, og 1/10 bilen har ein særs hissig .15 motor og to-trinns kasse, den går faktisk utruleg godt med litt fintuning.
Har også dragsa fram att den gamle Marui Ninja'en eg har hatt i snart 20 år. Den manglar berre installasjon av ein regulator så skal den være fix. Regulatoren fekk eg tak i ny, på nettet frå Australia, dei er ikkje gode å finne deler til desse bilane lenger...

Om det er fleire Førde folk her så gi lyd.

Og forresten, det var eg som starta opp den Origo-sona som heiter Modellhobby, http://origo.no/-/workgroup/show/102_modellhobby. Mest som eit prøveprosjekt fordi eg ville teste Origo, men det kan jo hende den kan utvikle seg. Det er lite innpå der inntil vidare men skal legge ut meir.

Her er mine ting:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

I tillegg har eg tatt vare på eindel bilar som eg og brødrene mine hadde når vi var mindre, stort sett Nikko-bilar. Dei gamle Nikko bilane er jo begynt å bli samleobjekt etterkvart dei og...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 1:39 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hei og velkommen til forumet. Var det ikke du som var innom butikken i Florø og kjøpte en dunk med Byron fuel? Hvis jeg husker rett, fikk du noe merkbar forskjell på ny fuel?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 9:06 am 
Bygger selv!
Bygger selv!
Innlegg: 20
Bosted: Førde
Det stemmer.
Når det gjeld den 1/8 bilen så fekk eg ikkje testa den så veldig mykje før det smalt (sjå bilete under). Men den vart lettare å starte og eg syns også den gjekk betre etter eg fekk stilt den inn skikkeleg og med ny fuel (naturleg at det går betre med 50% meir nitro.... :) )
Men før eg fekk testa den for fullt så parkerte eg bilen i ein lyktestolpe, og det gjekk hardt utover fronten, ventar på nye deler.

I 1/10 bilen med .15 motor merka eg enorm forskjell med den nye fuelen. Denne bilen er no sprekare enn kva eg kunne forestillt meg. Bygde den om til to-trinns kasse, og prøvde meg fram til ei optimal forgassarinnstilling. Hadde eg sett vinger på denne hadde den letta.

Bilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 9:39 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 762
Bosted: Florø
He he he, passelig hard smell det der ja :lol:

_________________
Terje Pettersen, Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 4:27 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 427
Bosted: Førde
Såg ikkje bra ut den smellen da, eg har snart ein savage x`ss, er vel ikkje så kjekt på ein stor pakkrings plass med det, så du kjøre ikkje buggy`ane i sandtaket asso?

_________________
Bilde
Futaba 10C - Katana 3D - Extra 330 - T-Rex 500ESP - Easy Star


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 6:04 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Innlegg: 241
Bosted: Førde
Safti smell den dere ja.
Men eg kjøre Off-road bil, og vil helst kjøre i sandtak, så om du skulle ta turen på eit sandtak ein gong, Gje beskjed ;)

_________________
Simon Loe Laberg

* Tamiya TT-01D

* SilverLit X-Twin Jet


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 07, 2007 6:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hei og velkommen til forumet :) Ja vi er nok litt flere som holder på med dette her i Førde også. Sjølv har eg onroad og offroad, så jeg er med på det meste. Problemet er jo det at jeg studerer i Bergen for tiden, og litt av utstyret ligger igjen der når jeg er hjemme, så det blir ikke så mye jeg får deltatt alltid..

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC