Ja, det var kjekt å se båten til Håvard. Det var et par ganger jeg fikk gåsehud
Når fronten løfter seg og båten ligger med kun propellen nedi, så er det rett og slett rått!
Fikk kjørt Blackjack 26 BL litt også, og det er også en morsom båt. Men det blir litt feil å teste den samtidig med Blackjack 55
Jeg klarte å knuse et helikopter på slutten også. Vet ikke helt hva som skjedde. Når jeg ser på videoen så blir helikopteret rettet opp rett før bladene tar nedi, men jeg reagerer ikke raskt nok. Det ble noen merkelige vinkler på vei ned, og når helikopteret endelig havner i en vinkel som gjør at det bare er å dra det rett til værs, så er det for sent. Det var forholdsvis mye vind for T-rex 450 idag, men jeg fikk herjet litt med det allikvel. Gikk greit helt til det smalt
Har ikke studert det så nøye enda, men det ser ut som at det er lite skade. Resten av utstyret har det stort sett gått greit med. Mista en del power på servoene i EB-4, virka rett og slett som at batteriet plutselig ble dårlig. Jeg lada det kvelden før, så den skjønte jeg ikke helt.
Når jeg og Håvard pakka bilen for å dra tilbake, dukket det opp 2 personer med hver sin Savage. Så det tar nok ikke lang tid før det blir noen store samlinger der inne. Men alt i alt, en knall dag med litt diverse kjekke innslag