Pakket i bilen og dro til steindalen i dag for litt rc-moro. Hadde med meg Baja 5T, Ultimate 40S, Outrage G5, T-rex 500 og T-rex 600 nitro. Når vi hadde kommet et lite stykke på vei, så pakket jeg Baja 5T ut av bilen og lot madammen ta førersetet mens jeg selv kjørte Baja 5T

(video kommer senere)
Ellers fikk jeg 2 batteripakker på Outrage og T-rex 500, og 3 tanker på T-rex 600. Det er noe kødd med motoren på T-rex 600, jeg må rett og slett sjekke hele fueltilførselen. Kan kanskje være så enkelt som at fuelfilteret må byttes, jeg vet ikke. Oppdaget også etter siste tur med T-rex 500 at det er en del i drivverket som holder på å si takk for seg, så denne fuglen skal ikke opp igjen før det blir byttet noen deler.
Var uheldig med Ultimaten idag. Sto langt unna, og var på vei til å nærme meg landing. Jeg drev egentlig bare å roet ned litt slik at jeg kunne lande på et passende tidspunkt. Dette var i utgangen på en sving der jeg bare skulle passere et tre, men istedenfor traff vinga litt i treet, flyet endra retning og gikk ned. Ikke så mye skade egentlig, bare et godt bøyd understell og en litt knekt nedre vinge (har dette på video). Motoren starta fint etterpå. Jeg skal fikse det slik at det blir flyvedyktig igjen, men nå skal det i taket på butikken
Da blir det forhåpentligvis katana på meg også snart, for nå blir ASP 61'n ledig
EDIT: video av baja 5T ligger nå tilgjengelig her:
http://www.familienmyklebust.no/filmer/ ... ndalen.wmv