Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 8:00 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: rc treff på stord
InnleggSkrevet: Tir Okt 20, 2009 9:34 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Samma hvem som gjor det sist fordi klubben må ta initiativ ellers vet alle at det ikke blir noe.

Det er en stund til sommeren igjen, men tanken kunne vert luftet for flyplassledelsen. Skjønner ikke at det skal være noe problem. Alle som jobber på en flyplass er vel glad i fly i alle størrelser:)

Jeg var på det treffet i Florø selv. Tror jeg var 5 år.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: rc treff på stord
InnleggSkrevet: Tir Okt 20, 2009 12:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
lugerity skrev:
ka er vi så dårlige på å organisere slike ting her i sunnfjord da?


Hehe, nei egentlig ikke. Men folk er dårlige til å ta initiativ, og forventer heller at alt skal ramle ned utenfor døra av seg selv. Det er en viss mentalitet her på vestlandet som sier at de fleste liker seg best hjemme i sofaen med minst mulig å gjøre. Og hvis de først skal gjøre noe, så involverer det å gå på fylla eller spille *fysisk tull* :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: rc treff på stord
InnleggSkrevet: Tir Okt 20, 2009 9:58 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 130
Bosted: florø
stressballen skrev:
Hehe, nei egentlig ikke. Men folk er dårlige til å ta initiativ, og forventer heller at alt skal ramle ned utenfor døra av seg selv. Det er en viss mentalitet her på vestlandet som sier at de fleste liker seg best hjemme i sofaen med minst mulig å gjøre. Og hvis de først skal gjøre noe, så involverer det å gå på fylla eller spille *fysisk tull*


helt eing :wink: men jeg heldigvis er ikke en av dem som involverer meg i *fysisk tull* eller fylla. jeg holder meg til pc og rc... :D :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: rc treff på stord
InnleggSkrevet: Tir Okt 20, 2009 10:31 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Trur nok ikkje det skulle stått på viljen rundt omkring..

Men det årlige treffet på Sandane måtte jo leggast ned grunna EU-regler om sikkerhetsrutiner og at folk ikkje har lov å ferdast på flystripa, sjølv om flyplassen var stengt den eine dagen i året..

Og med tanke på at flyplassen her ikkje engang er stengt en einaste dag i året (correct me if i am wrong) så tvila eg på at flyplassledelsen vil la oss utanforståande slippe til.. Men det er jo sjølvsagt ikkje umulig å prøve ;)

Stressballen har jo såvidt eg sjønnte det solgt en del kontraroterande til folka på helikopterbasen, så det er jo ikkje umulig at det kan la seg gjøre å trekke i litt strenga :P

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC