Skal se om jeg får lasta opp noen videoklipp, men det ble ikke rare greiene. Var ingen som kunne filme, så jeg satte bare kameraet i bagasjerommet på bilen. Gikk også tom for plass på minnekortet, så det ble ikke noe særlig av film med 600'n og 700'n. Jeg fikk iallefall prøvd alle helikopterene, og det er jeg godt fornøyd med. Bare det å vite at de flyr gjør at neste steg med justering kan starte. Jeg kunne iallefall konstatere at jeg hadde en del å gjøre med alle helikopterene. 450'n måtte trimmes såpass at jeg vil justere litt mekanisk også, og i tillegg føltes det ut som at servoene hadde problemer med å sentrere. Dette skyldes kanskje noen trege linker eller lignende, så det må finnes ut av. Når jeg begynte å flippe litt rundt på 600'n, så ble det mye skjelving i helikopteret. Tipper dette har med gyrogain å gjøre, så mesteparten av justeringstiden der vil gå til gyrojustering, men også litt på motor. 700'n trenger utelukkende justering av motor, her er det et stykke til mål enda. Først må jeg få denne til å gå bra, og så blir det nok også litt knotting på gyroen også. Urk......