Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 7:12 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Kontaktinfo Skala1
InnleggSkrevet: Lør Jan 24, 2009 8:39 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Her er litt kontaktinformasjon fra Skala1

Til butikken har jeg mailadresse post@skala1.no, og den blir besvart ved første ledige anledning. Siden jeg da har butikken stengt på onsdager så kan det altså gå en dag ekstra før mail blir besvart. Dere kan da i tillegg sende en kopi av mailen til service@skala1.no
Det er mail-adressen rett på hobbyverkstedet, og da er det gjerne en mulighet for at mail blir besvart utenom normal åpningstid. Det er ikke et løfte, men en ekstra mulighet for å nå frem :D

Telefonnummeret til butikken er 988 78 208, og den blir også besvart om det er anledning til det. Vi går ikke gjennom telefonen for å finne ut hvem som har ringt, så derfor blir ubesvarte anrop ikke oppringt igjen. Hvis dere ikke får svar første gang, så er det bare å prøve igjen 10-15 minutter senere. Kunder i butikken blir prioritert. Telefonen ligger i butikken og blir bare besvart i butikkens åpningstid.

Jeg kan også opplyse om at en del av kundene som har sendt spørsmål fra hotmail-adresser ikke har fått svar, på grunn av tull med hotmail. Ingenting vi kan gjøre noe med dessverre.

Spør gjerne om noe av dette skulle være uklart, eller om noen lurer på andre ting.


Mvh Kåre
Skala1

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC