Dato/klokkeslett: Tir Apr 30, 2024 4:08 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 154 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tor Okt 01, 2009 12:03 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Kontraroterende helikopter er nå tilbake i hylla igjen etter noen dagers tørke, og vi har også fått inn noen andre flotte modeller til nybegynneren som er litt mer utfordrende, pluss at delelager til disse er også på plass :D

Siste utgave av Modell & Elektronikk er også på plass, og vi har i tillegg flere tidligere utgivelser av dette bladet på lager. Det er det eneste norske hobbybladet som gis ut idag, og det har mange bra reportasjer, artikler og produkttester. Godt lesestoff for en rc-entusiast :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tor Okt 01, 2009 11:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
1/16 Traxxas Slash VXL er på vei, og dette er en bil som må sees. Rett og slett en rask liten j**** :mrgreen:
Kommer sannsynligvis rett over helga.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Okt 06, 2009 8:18 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Parkzone Vapor er på plass i hyllene igjen, og dette er et kanonbra mikrofly. Fint å fly innendørs, eller i en garasje. Dette flyr jeg uten problemer i butikken, så hvis du er nysgjerrig så er det bare å stikke innom og be om en demonstrasjon :D

Vedlegg:
parkzone vapor.jpg
parkzone vapor.jpg [ 34.14 KiB | Vist 10960 ganger ]

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Okt 06, 2009 8:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg sitter hjemme og teller dager til de nye mikromodellene er på plass, og det tror jeg det er flere som gjør også :D

Snart får jeg inn det nye radiostyrte helikopteret til e-flite, Blade mSR. Dette er utrolig stabilt, lite og hurtig. Forgjengeren var av type kontraroterende, men denne har altså fått halerotor.
Jeg får også inn en ultra micro P-51 mustang som ser veldig spennende ut. Dette er MÅ HA produkter :mrgreen:

Vedlegg:
e-flite-blade-msr.jpg
e-flite-blade-msr.jpg [ 14.15 KiB | Vist 10954 ganger ]
Vedlegg:
parkzone-ultra-micro-p51.jpg
parkzone-ultra-micro-p51.jpg [ 18.42 KiB | Vist 10953 ganger ]

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Fre Okt 23, 2009 11:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
HPI Cup Racers er på vei inn, og jeg får også flere spennende saker fremover, så det er bare å følge med.

Forøvrig åpner Skala1.no ny nettbutikk meget snart :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Nov 03, 2009 1:59 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da har jeg fått inn et par eksemplarer av E-flite Blade mSR RTF, og har nå fått lekt meg litt i stua. Førsteinntrykket når jeg åpnet eska var at dette er en veldig komplett pakke. Det følger med en lader som kan lade 4 batterier samtidig, og denne laderen kan også bli drevet av vanlige batterier, men det følger med strømforsyning også. Ikke verst.

I tillegg er det med 2 lipobatteri, og også noen reservedeler. Altså en veldig komplett pakke.

Når dette er sagt, så vil jeg også si at dette ikke er et helikopter å begynne med. Da er det mye bedre å begynne med den kontraroterende utgaven av dette helikopteret, E-flite Blade mCX. Den er vesentlig snillere, og en mye bedre plass å starte. Modellen jeg snakker om her er rask, og en vet ikke ordet av det før det har kommet seg opp i god fart, noe som stort sett resulterer i at den kræsjer fordi at veggen kommer mye fortere enn forventet. Nå skal det også sies at jeg ikke har en stor stue, og jeg føler at det ble for liten plass til å se hva det er godt for. Jeg har kræsjet mange ganger allerede, men har ikke skadet noe på helikopteret enda, så det er solid bygget. Jeg ser frem til å fly dette videre, for jeg liker at den ikke var så lett å fly som jeg trodde. Det er viktig at jeg ikke blir misforstått her, den går fint an å fly rolig og den hovrer fint, men når den får fart på seg så blir ting vanskeligere. Regner med at dette ikke blir noe problem på større steder.

Her er link til helikopteret:

http://www.skala1.no/shop/index.php?pag ... t&Itemid=8

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Fre Nov 06, 2009 12:56 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg venter nå på den siste crawleren fra Team Losi, nemlig Night Crawler. Denne ser ut for å være en tøff sak, og er utstyrt med LEDs for crawling i mørke :D
Bilen kommer ferdigbygget med 2.4ghz radioutstyr, så det eneste som er nødvendig utenom er batteri og lader. Pris vil ligge på 3000,-

Denne blir fin under juletreet :mrgreen:

Vedlegg:
night crawler.jpg
night crawler.jpg [ 36.74 KiB | Vist 10829 ganger ]

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Nov 10, 2009 12:29 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
I slutten av uka får jeg inn Bushnell Speedgun (måler fart på gjenstander i bevegelse), så nå kan hvem som helst finne ut hvor fort bilen, båten eller flyet går :D
Den kommer til å ligge på 1398,- i utsalgspris, og jeg får inn 5 stk (jeg skal selvfølgelig ha en selv :mrgreen: )

Helikopterhylla har blitt fylt opp igjen, og E-flite Blade mSR er på plass i både RTF og BNF-versjon. Pris ligger på henholdsvis 1398,- og 1098,- (har også fått et greit utvalg av deler til dette helikopteret)

Jeg har også fått inn E-flite Blade mCX, og den ligger på 999,- i RTF-utgave. Lettere helikopter å fly eksisterer ikke :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 11, 2009 1:41 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
I slutten av neste uke (mest sannsynlig) får jeg inn 3 stk Team Losi Night Crawler RTR, og jeg regner med at denne blir utsolgt kjapt siden vi nå nærmer oss jul. Om det er noen som vil forhåndsbestille en slik så er det bare å sende meg en pm.

Jeg skal også samtidig få inn igjen av E-flite Blade mSR RTF :D

Nå fremover er det ikke så dumt å forhåndsbestille varer som ankommer grunnet pågangen til jul. Skal en være sikker på å skaffe seg det produktet en vil ha, så kan det være greit å ha en dialog med meg i forkant og forhåndsbestille.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Lør Nov 14, 2009 1:11 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Bushnell Speedgun er nå på lager, og har allerede begynt å minke i beholdning :wink:

Jeg har også fått inn rimelige 7.2v stickpack batteri, 299,- for 4500mah og 350,- for 5000mah
Deler til E-flite Blade mSR er også på plass, og det fantastiske inneflyet Parkzone Vapor 2.4ghz RTF har kommet i hyllene igjen :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 18, 2009 2:46 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Nå kommer det snart haugevis med varer til butikken, 20-30 radiostyrte biler, over 100 helikopter og mange flypakker :D
Dere vet hvor dere skal finne de gøyeste julegavene i år :wink:

PS, sjekk tilbudet på Team Losi LST XXL på nettsiden vår http://www.skala1.no 8)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Man Nov 23, 2009 3:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Jeg venter nå på den siste crawleren fra Team Losi, nemlig Night Crawler. Denne ser ut for å være en tøff sak, og er utstyrt med LEDs for crawling i mørke :D
Bilen kommer ferdigbygget med 2.4ghz radioutstyr, så det eneste som er nødvendig utenom er batteri og lader. Pris vil ligge på 3000,-

Denne blir fin under juletreet :mrgreen:

Vedlegg:
night crawler.jpg



Det ser ut for at denne crawleren kommer i slutten av uka. Jeg får inn 3 stk, og hvis noen vil forhåndsbestille for å sikre seg en så er det bare å sende en pm til meg :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Man Nov 23, 2009 3:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi har et par tilbud liggende på forsiden nå som er MEGET bra, så jeg anbefaler dere å ta en titt :wink:

Sjekk ut prisen T-rex 600 standard kit, denne har også en knallpris sammen med en Thunder Tiger Pro-50 for de som ønsker med motor, da er det bare å spørre. Det er forøvrig samme motoren som følger med Raptor 50 Titan V2.

Team Losi LST XXL ligger også til knallpris, og er kanskje en perfekt julegave til deg selv? :D

http://www.skala1.no

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Nov 24, 2009 3:10 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
I slutten av uka forventer vi å få inn igjen E-flite Blade mSR RTF, og hvis noen vil sikre seg en slik så anbefaler jeg dem å være tidlig ute. De som allerede har lagt av vet jeg om.

Det samme kan sies om Team Losi Night Crawler RTR, og E-flite Blade mCX S300 RTF, der får jeg mest sannsynlig bare inn 3 av hver.

Send en pm eller ta kontakt med meg på butikken om dere lurer på noe :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 25, 2009 11:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Idag fikk jeg inn en del biler fra HPI, blant annet Savage X 4.6, E-firestorm Flux, E10 Gran Turismo, Brama 10B, Cup Racer Datsun 510, den nye spennende HPI Blitz og Nitro Monster King. Ta turen innom for en titt :D

Imorgen kommer forhåpentligvis den etterlengtede crawleren fra Team Losi, nemlig Nightcrawler. I samme sending venter jeg også inn E-flite Blade mSR RTF og E-flite Blade mCX S300. Jeg har nevnt det før, men skal en sikre seg noen av disse før panikken slår inn før jul, så bør en være tidlig ute... :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 154 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC