Dato/klokkeslett: Tir Apr 30, 2024 9:01 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 154 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 10, 2010 10:58 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Nå har jeg fått påfyll av nitrobiler og elektrobiler, og har et godt utvalg på plass. Jeg venter også på noen fine indoor modeller, der er jo sesongen i gang for fullt.

Ta en tur innom og skriv ønskeliste, den må jo leveres til samboer eller foreldre i god tid før jul :wink:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Man Nov 15, 2010 3:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Phase-3 Squall er nå på plass i butikken, og thrust vectoring unit ligger klart som tilbehør :D
Jeg har fått inn 3S og 4S utgave, men servoer, batteri og mottaker/radio må kjøpes utenom. Pakken inneholder fly med vifte og fartsregulator

Her er en link til modellen:
http://www.youtube.com/watch?v=ClfU6Tsk-fY


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 24, 2010 1:54 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi har nå begynt å få påfyll av varer, og er snart godt rustet til julehandelen :D

Jeg kan nevne at vi har fått inn en del plastbyggesett av fly, krigsmaskiner, rallybiler og motorsykler, dette er kjempefint tidsfordriv i romjula, og generelt sett en flott hobby. En annen artig sak er wall climber, en liten bil som styres med IR-kontroll, og som kan kjøre i tak og på vegger. Vi forventer også snart en stor leveranse med små og rimelige helikopter som vil skape liv i stua på julaften :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Nov 30, 2010 3:53 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har nå fått beskjed om at massevis av små helikoptere for innedørs bruk er på vei til butikken, og dette er en kjempeartig julegave til mennesker i alle aldere. Helikopterene er forventet om en dag eller to. Stikk gjerne innom butikken for en demonstrasjon :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Des 08, 2010 2:04 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Om noen dager står denne i butikken: http://www.youtube.com/watch?v=W_BIltyrwzo

Modellen virker meget spennende, og ser ut til å fly virkelig bra. Flyet kommer i BNF-utgave, og det vil si at den er klar til å bindes opp mot radioer som DX5e, DX6i, DX7, DX8 og noen modeller fra JR. Kjempeflott modell som gir nye muligheter på små plasser.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Fre Des 10, 2010 4:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Depronplater på 3mm og 6mm tykkelse er nå tilgjengelig for salg i butikken. (gul på farge)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Des 21, 2010 5:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da er denne skjønnheten på plass i butikken, og jeg har 3 stk tilgjengelig. Den blir levert i BNF-utgave klar for bruk opp mot DX6i, DX7, DX8 og sikkert et par modeller fra JR. Videoklipp nederst i innlegget :D

Bilde:
Vedlegg:
umx beast.jpg
umx beast.jpg [ 44.85 KiB | Vist 10119 ganger ]


Videoklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=W_BIltyrwzo

EDIT: pr skrivende stund har vi kun 1 igjen av denne :wink:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Des 22, 2010 5:15 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Nye kontraroterende helikopter til tusenlappen er nå på lager. Vi har fått inn noen modeller fra Nine Eagles, og disse flyr meget bra. De blir levert med batteri og lader, samt 2.4ghz fjernkontroll.

Her er et bilde av swordfish:


Vedlegg:
swordfish.jpg
swordfish.jpg [ 66.97 KiB | Vist 10110 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Fre Jul 29, 2011 9:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg ser at det er lenge siden jeg har skrevet noe her, så da er det på tide å få gjort noe med det :D
Vi har fått inn noen fine elektrofly fra Nine Eagles, dette er mikromodeller som flyr meget bra. Vi har en Yak-54 og Spitfire til 699,- og en Skysurfer til 749,-. Perfekte for stille kvelder :D

Elektrohelikopteret fra samme produsent som heter Solo er også kommet på lager, dette er et flott 4-kanals mikrohelikopter til en kjempefin pris lydende 499,-. Endelig et 4-kanals helikopter for innendørs bruk som flyr bra og som kan byttes deler på til en veldig hyggelig pris.

En annen STOR nyhet er Nutech Mega Beetle. Dette er en bensinbil med 29cc motor, 4WD, 2.4ghz, store støtdempere og hjul, og denne er en seriøs utfordrer for alt av bensinbiler som beveger seg i norge. Bør absolutt sees. Pris på denne er 6998,- :D

Andre flotte produkter på lager er elektro cessna med flottører, rask HABU edf-jet, stabil og stor Easy Fly elektroglider, spennende T-rex 450 PRO supercombo, ny E-firestorm elektrobil med vanntett elektronikk m.mer.

Ha en flott sommer alle sammen, og ikke glem å leke :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Aug 03, 2011 1:37 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi har ENDELIG fått lakkstativ med TS og AS lakk fra Tamiya, dette har vært veldig etterlengtet av alle oss som bygger litt elektrobil og båt. Vi har nå et stort utvalg farger av PS, TS og AS spraybokser på lager :D

Vi har også fått påfyll av småfly og helikopter fra Nine Eagles, disse har blitt veldig populære, og flyr veldig bra :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Man Sep 05, 2011 12:47 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi har nå fått inn noen byggesett fra Tamiya, nærmere bestemt TA05V2, TA06 og DF03RA. Noen nye modeller fra HPI er også på plass, blant annet ny og oppgradert utgave av Blitz. Denne har nå kommet med vanntett elektronikk og 2.4ghz radio, noe som gjør den til et meget godt kjøp :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Tir Okt 11, 2011 7:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
En spennende hotliner fra STM er på plass i hylla, og dette ser ut til å være en morsom sak. Bra med krefter og gode flyegenskaper for under 1500,- som RTF-utgave :D

Videoklipp av modellen: http://www.youtube.com/watch?v=6VV5lZwKHwc

Jeg har også fått inn Solo Pro fra nine eagles, dette er et helikopter som kan minne om T-rex 100 og Blade mSR, men til den nette pris av 599,-
Jeg har selv testet den, og likte den særdeles godt. Stabilt og lettflydd, men morofaktoren økte betraktelig når jeg dro på litt, og helikopteret håndterte det fint :D

Videoklipp som viser rolig flyvning: http://www.youtube.com/watch?v=VnJIyO-W58Q

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Man Okt 31, 2011 11:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Denne uken får jeg inn litt forskjellige indoor modeller, samt servoer og annet nødvendig utstyr som esc og børsteløse motorer til disse. Ta turen for en titt. Rimeligste modeller ligger på 299,- :D

Jeg får også påfyll av helikopter fra Nine Eagles, dette blir nok sikre slagere til jul. Nine Eagles Solo som er et 4-kanals kontraroterende mikrohelikopter for under 500,-, og Nine Eagles Solo Pro som er et 4-kanals singlerotor helikopter til under 600,- :D
Jeg har testet begge to (kjøpte selv en Solo Pro som jeg har flydd en god del nå), og kan konstatere at de tåler mye og er morsomme å fly. Fullt delelager er tilgjengelig.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Ons Nov 30, 2011 2:12 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
For de av dere her på forumet som deltok på båttreffet på storevannet 24.juli 2011, så kan jeg nå fortelle at vi er med i utgave 5 av Modell & Elektronikk :D

Artikkelen er på 3 sider, og er skrevet av madammen, så de har printet vår egen fortelling. Alle bildene kom dessverre ikke med, men det er ikke så verst allikevel. Jeg har tatt inn noen ekstra blader denne gangen, men har bare 6-7 blader igjen nå. Gi en lyd hvis jeg skal legge av et til noen. Håvard Stubhaug, Thomas Stenbakk, Henning Sørebø, Børre Eimhjellen, Reinhardt Dankertsen er blant dem som har blitt avbildet :wink:

Andre nyheter i hyllene er bilbyggesett fra Tamiya. Jeg har fått inn noen TT01E og TA05V2, pluss noen biler fra Traxxas med vanntett elektronikk. Det er også godt oppfylt med flotte helikopter til julesalget, dette er populære gaveartikler.

EDIT: kun 1 blad er tilgjengelig i butikken nå. Jeg kan muligens skaffe flere, men vil du sikre deg, så bør det kjøpes nå :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nyankommede varer hos Skala1
InnleggSkrevet: Fre Feb 24, 2012 2:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg bruker ikke denne tråden så ofte som jeg burde, men kan iallefall opplyse om at siste utgave av modell og elektronikk er kommet i hyllene. Denne gangen omhandler noen av artiklene "skala modellbåter fra byggesett", "skandinavias råeste innebane for offroad" (ligger i moss), "SCX digitale bilbaner", "Douglas A1-H skyraider", og som vanlig flotte artikler om togbaner og mye mer.

Bladet koster 99,-

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 154 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC