mania skrev:
stressballen skrev:
mania skrev:
stressballen skrev:
lugerity skrev:
rams opp hvilke båter og biler du, holder det. ihvertfall for meg som er 40 km i luftlinje vekk fra florø.
Det er vel ditt eget problem
Service!
Er ikke å gi rabatter veldig god service da? Tørker du avisene du leverer hvis de blir våte?
Å gi god service, er å gi kunden en god opplevelse ved handelen / forespørselen, når du har salg er ikke det en service i seg selv.. Når kunden bor langt vekke fra butikken, er det vel ekstra viktig å gi de opplysningene kunden spør etter? Ellers kan han vel finne like bra tilbud på nett, og handle der istedenfor med deg... Dessuten er det generelt bedre service i Førde enn i Florø.
Dersom avisa er våt, leverer jeg en som er tørr istedenfor, og dersom jeg er tom for tørre aviser, går jeg på butikken og kjøper Tørre aviser!
Rolig nå Mania, nå må du ikke hisse deg opp og bli sinna. Du må klare å lese mellom linjene. Jeg brukte forumet til å opplyse om at jeg kjører rabatter, men jeg bruker ikke all fritiden min på å sitte på forumet i jobbsammenheng. Å i det hele tatt gjøre dette til service-tema er egentlig idiotisk. Jeg føler selv at jeg utøver god service, men selvfølgelig, dette må kundene mine vurdere selv. Jeg har en såpass grei dialog med Lugerity på telefon at han bare kan ringe meg og spørre om det han vil, og det vet han nok. Han pleier iallefall å ringe hvis han lurer på noe spesielt, og derfor svarte jeg Lugerity på den måten. Om du ikke tok den, så er iallefall DET ditt problem
Jeg har hengt opp tilbudslapper på varene i butikken, og har ikke et system på hva jeg kjører avslag på. Så hvis det blir laget en oversikt så sender jeg den til Vimsepetter slik at han kan legge den ut. Om du er mer fornøyd med servicen i Førde enn i Florø, så er vel også det din mening. Forøvrig en som jeg ikke deler med deg