Var ute i fineværet i dag og kjørte ca 1.5 tank på Baja`n, og det er en bra stund det. Nok en gang drog jeg hjem med en bil som fremdeles virker og er like hel, begynner å få troen på denne bensinbilen. Jeg sparer ikke akkurat på gassen heller og er imponert over hvor sprek denne er. Hvordan en original motor er i forhold vet jeg ikke, men denne motoren er meget hissig og bilen går opp på bakhjulene også på grus når dekkene klarer å få festet tennene nedi underlaget

Må se om jeg klarer å huske å ta med radaren neste gang for å finne ut hvilken fart det er snakk om, men drevingen er nok lav for å gi skikkelig punch fra start og sende stein og grus i alle retninger
Jeg og Yalla fikk også flydd en god del med fuelfly, det er noen uker siden sist så det var kjekt igjen. Merker at det er på tide med motorbytte i flyet igjen for nå føles det for slappt med firetakter. Da er det tilbake til to-takter en stund, så savner jeg god-lyden av firetakter og da bytter jeg motor igjen, så blir det for tamt etter en stund igjen og så........
Jeg blander inn litt fly i tråden her, men det er fordi jeg har funnet ut at det er supert å kombinere fly, samt herje litt med en bil på samme turen, da har man fått tatt seg ut ganske bra