Jada.. I går fikk jeg kjørt litt skikkelig med bilen. Det går bra unna når bilen har komt seg opp i andre gir

Ellers så var det ikke bare revoen som var rustet, men jeg også tydeligvis. Skulle kjøre mellom to "stolper" og i det jeg trodde jeg var mellom de ga jeg på og traff midt på den ene

Heldigvis fikk den ikke store farten men det var nok til at spurdrevet ble traspet.. Det gav selvfølgelig en påminnelse om å sjekke denne for "fastrusting"

Inntrykket av bilen så langt er at den er fryktelig myk. På asfalt var det problemer med å holde den på hjula omtrent, men i sandtaket vi kjørte i senere var det mer boller

Ellers så må jeg få stilt inn motoren skikkelig. Den går godt slik som den går nå, men føler ikke den oppfører seg helt slik som jeg vil.. Når jeg gir på og slipper opp gassen så synes jeg den henger litt vel mye på turtallet, og dette er vel et tegn på at den får lite fuel? Jeg merket også at det påvirket giringstidspunktet når jeg justerer på fuelnålene.
Jeg har i alle fall prøvd å gi den mer fuel både på lav- og høy-nåla, men jeg kom ikke frem til en bra tuning i går. Bilen begynte heller å stoppe på lavt turtall. Så jeg må nok ta å begynne fra "scratch" en dag og få denne justert inn skikkelig.
Ellers er bremsene tilstede, men litt svake etter min smak, men dette regner jeg med ordner seg når 6V oppladbar batteripakke er i hus