En liten update. Vi har ikke fått gjort noe mer med bilen, annet enn at vi fekk skrudd ut motoren fra bilen min og testet å montere i bilen til kameraten min. Det første "problemet" er at svinghjulet fra motoren min ikke passer med bunnplaten, og at vi må bruke det som var på gamlemotoren hans. Er det noen som vet om dette går fint eller kan skape problemer? Vi har ikke brevvekt sånn av vi får veid de, om det er samme vekt så skal det vel ikke vere noe problem.
Ellers så har motoren fra RS4 en litt spesiell motorblokk som har motorfestene integrert i bunnen. Motoren skrus fast i chassisplata på RS4 med skruer opp i blokka, men på andre biler må vi bruke de vanlige motorfestene på siden av blokka. I bilen til kameraten min gjør dette at motoren ikke kommer like lavt som den andre motoren, og for å bruke denne motoren må motorfestene shimses opp en god del, eller man må få skjært av det overflødige metallet i bunnen av blokka. Så hva sier dere som har greie på motor?

Her ser dere motoren med den noe spesielle bunnen:
Et annet alternativ er en annen .15 motor fra HPI Firestorm og nye RS4+.
Denne er litt forskjellig på de to bilene, der den som står i RS4 har sånn bunn som motoren over, men den versjonen som står i Firestorm har vanlig bunn.
Utenom bunnen/blokka så ser jeg bare en viktig forskjell, og det er akslingen. Akslingen på den med vanlig bunn er ikke gjenget helt ytterst. Gjengene er ikke noe problem for akslingen må kuttes ca. like mye som det området som ikke er gjenget, men jeg er litt usikker på om det er samme dimensjon på denne typen aksling som den helgjengede akslingen. Mye spørsmål her, og sikkert litt uoversiktlig forklart, men jeg er glad for all hjelp
