Nei, kanskje ikke, men jeg synes at Align 450 Pro har færre deler enn f.eks 450 sport/tidligere versjoner. Ramme m/innhold er iallefall sammesatt av få deler, og virker veldig sterk. Jeg har heller ikke kræsja den 450 pro jeg hadde, så jeg aner ikke. Har aldri bytta et tannhjul på 450n eller hatt behov for å plukke ut metallgirservoene heller, men der ligger vel årsaken i mangel på bruk
Styrke på små heli ved kræsj er viktig det, spesielt når effekten hele tiden økes opp. Da kræsjer jo de fleste med fullt turtall, og det er mye energi som skal ut et sted, eller rettere sagt flere steder
Husker en gang jeg kræsja en T-rex 450 V2 for lenge siden. Hadde nettopp bytta radio til JR, og throttlehold var på feil plass

Helikopteret dansa hønedansen på steinete underlag, og det var stort sett bare ramma som ligna noe etterpå. Knuste gyro, haleservo, og stort sett det meste andre som stikker ut fra helikopterkroppen.
Hvis du synes 450-size er knotete og smått, så bør du holde deg langt unna 250-size