Mellom to byger i går klarte jeg jammen å ta en test tur med fuglen, har tidligere hatt en der jeg stort sett har kun fått tålelig orden på blade trackingen men har enda litt igjen her også.
Ellers så har jeg lekt minimalt med expo og d/r oppsett på radio, noen som har forslag til hva en bør begynne med her ? Føles rimelig tung ut i luften, men dette er den jo også egentlig siden den er ca. 4kg som den står nå med batterier og alt.
Kjørte i går også kun i normal mode og uten governor så neste blir igrunn å få testet dette, noen som har noe erfaring med å sette opp Castle controllerene så tar jeg gjerne imot tips

Tenkte å sette den til å gå en plass mellom 2000-2200 rpm (noe som blir rundt 80% throttle)
Men sitter og lurer litt på hvor mye strøm jeg kan dytte igjennom HK 4025en i peak, skal jo klare ca. 2800watt kontinuerlig men merket at ved den peaken i grafen under der jeg bikket ca. 4000watt så begynte den å fuske litt (men kan ha veldig mangen andre årsaker også det da)
Kjørte kun rolig fra side til side + ett par pitch pumper for å få litt peaker på grafen for å se hva strømforbruk jeg klarer å dytte igjennom systemet.
Første 5 min med flyging, brukte ca. 1.5Amp fra 4Amp pakkene jeg bruker så nesten så jeg kan teste litt med mindre pakker også for å se om vekten har mye å si på følelsen.
maiden.png [ 135.87 KiB | Vist 16763 ganger ]