Jupp, vertikal vugging jeg snakker om også, er vel det som er vugging tror jeg
Siden du nevnte det om modellen med flybar, så ville jeg bare si at den vuggingen iallefall er typisk på lav headspeed. Jeg har også sett det på T-rex 450 og Blade 400. Tror ikke den 500'n du har sett i hallen kan sammenlignes i det hele tatt, hvis det er Lammethun sin så er jeg sikker på at han kjører med for lav headspeed.
På min egen T-rex 500 hadde jeg ikke vugging før FBL, og etter fikk jeg vugging, men etter litt justering frem og tilbake så ble dette bra. Jeg er enda ikke helt i mål, men tror nok det skal gå bra. Jeg tror at sensoren blir naturlig mer følsom siden den holder styr på flere akser, og etter min mening så betyr det at ALT må gjøres mye bedre på helikopteret. Med det mener jeg at alt må være i balanse, og vibrasjonspunkter må holdes under kontroll. Mon tro hvor mange som balanserer bladene sine skikkelig? Jeg er iallefall ikke flink nok til å gjøre dette
