Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 5:49 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Endeleg helekopter flyging!!!
InnleggSkrevet: Tir Apr 14, 2009 1:58 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Igår var en fantastisk flydag på Skaflestad i Naustdal! Eg flaug vel kanskje 6 tanker med Raptoren, og en med UCD'en. Eg sleit lenge med å få til Redline motoren, så eg satt i en OS 50 hyper, og har ikke hatt noen problemer med den. Så har eg hatt VELDIG mye å sette meg inn imed radioen. Har fått mye hjelp av Bjarte, men han har måtte sette seg inn i radioen også for han har JR og eg Futaba. Men no er det meste på plass, og motoren begjynner å bli innkjørt og snart blir det tid for å sette på Governoren. Idag trur eg at eg tar meg en tur på Øyrane. Gleder meg. Fy F for ett bra vær!!!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Endeleg helekopter flyging!!!
InnleggSkrevet: Tir Apr 14, 2009 2:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Veldig kjekt å høre at du får til helikopterflyvningen, og at du står på med en flott hobby. Go for it :)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Endeleg helekopter flyging!!!
InnleggSkrevet: Tir Apr 14, 2009 2:39 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
I like så!!! Du og andre Florøfolk skulle tatt turen en dag!!! Enten til Naustdal eller Førde. Det var en i fra Florø der igår. Men han driver kun med bil og båt. Men han knipsa masse bilder. like ved stripa så ligger det ett stort sandtak, og han var der og tok noen bilder også. Skaflestad er da muligens ett MEKKA for rc folk Naustdal eller rettere sagt Skaflestad er vel absolutt beste flyplassen. Ingen hus i nærheten og ei fantastisk stor stripe. Her kan du fly og lande STORE modeller!!!!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC