Hoho, dette tar ingen ende
Idag fikk jeg også jobbet en del med T-rex 450, den har bare lagt å samla støv noen måneder. Jeg demonterte den halvveis, og tok en sjekk på forskjellige punkter som trenger oversyn oftere enn det som har vært tilfelle på dette helikopteret. Jeg bytta halereima, for den var begynt å bli en del slitt, sannsynligvis fra et par kræsj jeg har hatt. Helt utrolig at den ikke har røket før egentlig. T-rex 450 er et altfor godt helikopter til at det skal bli liggende, det er til for å brukes.
Jeg vurderer å kjøpe meg en T-rex 450 til, for den jeg har nå har jeg montert lyssett på, både langs bommen og på understellet. Når jeg får ny canopy så skal jeg ha lys på den også. Hovedbladene har innebygde LEDs, så helikopteret er stort sett klart for litt flyvning i mørke. Skal bli spennende å teste
Grunnen til at jeg vurderer en ny 450 er at jeg ikke vil drive å kræsje en modell som har dyre karbonblader med lys i, og det er også litt styr med opplegging av lys eller også. Så det blir rett og slett litt upraktisk til hverdagslig bruk. Og helikopter kan en aldri få nok av