Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 12:20 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: T-rex 450 v2 se nr 2 i hus. Lurer på litt!!!
InnleggSkrevet: Ons Jul 15, 2009 11:42 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Da er eg igang med bygging av t-rex 450 v2 se. Er det noe eg burde vite om bygginga? Den er jo delevis montert, og eg lurer på om det er blitt brukt locktight, noe eg egentlig regner med, men er greit å vere sikker. Ka betyr bokstavane og talla på linkane? Er noen småting eg synest er litt forvirrande!! Men det er kjekt å sette det sammen. Lærer jo trossalt litt mere enn å kjøpe ett 100% ferdig bygd, eller det vil si, eg måtte jo bytte litt deler på den eg har, men nå funker det som bare det. Var en tur på øyrane igår og flaug 5 batteri med t-rexen, og 3 med raptoren.
Siden dei aldri får inn det derre 1900mAh align batteriet til mottager, så kjøpte eg ett 1800mah hyperion som en kan lade med 5c. Skal nok kjøpe fleire av dei til bla t-rexen. Kan jo fanken meg lade dei opp på 10-12 min.

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 450 v2 se nr 2 i hus. Lurer på litt!!!
InnleggSkrevet: Ons Jul 15, 2009 11:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Bokstavene og tallene viser at det er forskjell på innsiden og utsiden, slik at du trykker de svarte plasthodene riktig på. De skal trykkes på fra en vei hele tiden. Husker ikke helt, men mener at bokstavene skal peke ut.

Siden du har kjøpt Hyperionbatteri, så regner jeg med at du ikke skal ha batteriene på 1900mah som vi snakket om? Jeg har et par stk liggende i handlekurven som skulle til deg, så da fjerner jeg dem. Gi beskjed om du fremdeles vil ha dem.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 450 v2 se nr 2 i hus. Lurer på litt!!!
InnleggSkrevet: Tor Jul 16, 2009 12:43 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
stressballen skrev:


Siden du har kjøpt Hyperionbatteri, så regner jeg med at du ikke skal ha batteriene på 1900mah som vi snakket om? Jeg har et par stk liggende i handlekurven som skulle til deg, så da fjerner jeg dem. Gi beskjed om du fremdeles vil ha dem.



Hei igjen, ogtakk for tipset. Eg vet at dei skal på en veg, men det med talla og bokstavane tok eg ikke før nu!!ja, ja!!
Eg vil ha batteria!!! Når får du dei?

Mvh Tyge

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC