Idag fikk jeg flydd et batteri på MSH Protos og T-rex 500esp, pluss en tank på T-rex 600N bak huset med godt resultat (altså ingen kræsj

). Jeg tok så frem T-rex 250 for å ta en liten runde, og fikk farten godt opp på den lille plassen jeg har tilgjengelig, og deiset rett i et tre bak huset. Jeg hadde selvfølgelig fullt turtall, og var litt sen på throttle hold. Jeg fikk omsider kutta gassen, og klatret en liten meter opp i treet for å nå tak i greina som helikopteret satt fast i. Jeg ristet godt, og helikopteret datt ned til slutt.
Til min store overraskelse var alt mistenkelig helt. Den ene bladholderen hadde vrengt seg over til motsatt side, og tilhørende link var litt knekt. Jeg vrengte bladholderen tilbake og trykte linken på plass, og til min forbauselse ser alt ut til å fungere igjen. Ganske utrolig med tanke på at det er karbonblader og fullt turtall som smeller i mange greiner på en kald dag. Hadde faktisk forventet en del mer ødeleggelse, og helikopteret falt faktisk noen meter også. T-rex 250 er et imponerende lite helikopter. Kan hende feathering shaft er ødelagt, det ser jeg når jeg tar en skikkelig sjekk.