Fargen funker, har også tapet tailen med rød reflex tape nå for sliter litt med den enda (mye dårlig lys ute for tiden)
Lakken funka ikke, dvs den skaller av (og tar med seg grunninga) så handla meg noe greier på biltema og skal teste den om noen dager. Var forøvrig morro å ta av og se at ørten malingsflak flyr av helikopteret
Men sånn ellers begynner jeg å like saken, fått flydd litt med den siden 500en min er nede for telling grunnet FBL forsøket mitt forrige uke og føler igrunn at den begynner å bli passelig aktiv i luften for min del. Finnes heller ikke følelse av tung når jeg flyr den.
Fløy litt her på lørdag der det blåste såpass at vimplene på øyrane (begge 2) sto rett ut, hadde igrunn tenkt å droppe det men testa siden jeg hadde ladet 3 sett med batteri. Men den er dønn stabil i lufta på tross av vinden, merket ikke noe som helst til den ( på annet vis enn at den ville ikke så lett ned når jeg fløy med bare rundt 1-2grader negativ pitch, men i F2 med +/- 10 så var det helt supert
) Morro å bare kunne slippe stikkene og se den står helt stille i lufta
Men sitter og lurer på om motoren er bitte litt for liten i forhold til vekt, dvs merker at den har litt nykker om jeg flyr opp og ned osv dvs full pitch så full negativ pitch osv. (Når jeg gjør dette så bruker motoren mellom 3 og 4000 watt, ut fra ESC loggene) Men tenkte igrunn å bare prøve å lære meg litt ting før jeg gidder å hoppe opp til 4035 el.l. Er uansett rikelig så lenge en ikke driver for aktiv stick banging... Kan også tenkes forrøvrig at dette kun er ESC programmering som skal til, har jo tusen ting som kan settes ....