Det var et vanlig tenningsanlegg som dette beregnet for 2t bensin eg tenkte på i inlegget mitt i tråden om twin motoren du kjøpte.
Eg leste en tråd om dette på et forum for ikkje så veldig lenge siden (sannsynlegvis MFN) men finner den ikkje igjen.
Husker en del som sto der blant anna at en reduserer drivstoff forbruket betydelig (glowfuel), meir power også hvis eg ikkje husker feil. Dette stemmer overens i inlegget ditt.
Det sto også at når en justerer en glowmotor med vanlig glow plugg så er det (eller kan vere.?) tennings tidspunkt en justerer og ikkje nødvendigvis rett blandingsforhold.?
Er ingen motormann så dette veit "dere to" der ute mye bedre enn meg, kanskje fått litt meir fakta om dette. Ser ut som dette er vellykket sålangt, og blir spennende å sjå kor 180'n oppfører seg i lufta på mellomregisteret

Yalla, på twin motoren, går stemplene likt og tenner annenhver gang.?