Ja, denne dagen gikk over all forventning. Egentlig et lite "mekka" område for rc, ingen tvil om det. Muligheter for det aller meste, om en bare passer på hvor folkemengdene er. Jeg ble egentlig helt utslitt idag, snakketøyet har gått i ett kjør, for her var det folk oppom stort sett hele tiden. Jeg tror absolutt vi var et av teltene med mest besøk idag, og dagen kan betraktes som en stor suksess for Sunnfjord rc sin del.
Selv vil jeg takke alle som tok noen timer av egen tid for å møte opp, det viste seg å være utrolig viktig idag. Det var egentlig et overraskende bra oppmøte av deltakere. Med såpass stor roterende tilskuermasse så var det helt knall med mye action. Det var mye for tilskuerene å se på, mange hyggelige dialoger, og det aller meste ble vist fra klubben. Elektrobåt, bensinbåt, elektrobil og lastebil, bensinbil, elektrofly, nitrofly, elektrohelikopter, ja egentlig det aller meste ble presentert. Stort sett hele tiden var det noe å se på, og feedback som ble plukket opp var utelukkende positiv så langt jeg hørte iallefall. God reklame, og jeg har inntrykk av at arrangørene likte dette også. Til neste gang skal jeg ha på plass en fin demobil, og muligens en demobåt, det er jo nesten litt trist å nekte ungene å prøve seg litt.
Tankene mine rundt dette er at det må gjentas, men med større telt, og noen andre små endringer også. Den største og beste forskjellen i forhold til eikefjorddagene er at i naustdal holder de kun på i 1 dag. Dette har jeg lyst til å foreslå at vi gjør under eikefjorddagene også. Da kan vi sette opp teltramma fredags kveld som vanlig, og holde litt show kun på lørdagen. En hel helg blir gjerne litt mye.
_________________ Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil
DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!
|