Nå bør du stoppe opp og tenke deg om litt, (muligens editere litt også). Husk det var hverken jeg eller yalla som filmet
De feidene mellom meg og Yalla er bare på gøy og ikke noe vondt ment. Jeg vil like å se deg klatre opp på dette fjellet med et digert fly samt stort fotoutstyr med stativ i tillegg, det er ikke en tur i parken dette her, man må omtrent klore seg opp på alle fire på enkelte partier, og fot-festet glipper rett som det er. Fokuset var dessuten å få flydd, at det ble film er egentlig en bonus, og ikke føler jeg at jeg trenger å dokumentere eller bevise noe som helst heller. Jeg gjør dette for min egen del fordi det er gøy, ingenting annet.
Var innom og modererte meg selv litt, hadde sikkert drukket for lite eller kanskje for mye kaffe når jeg skrev dette innlegget, vet ikke helt

La nok litt for mye i ting som var skrevet før i tråden

Det er det som er synd med skrift, kommunikasjon kan lett tolkes feil ved mangel på tonefall, ansiktsuttrykk og annen innput som man får når man snakker sammen face to face. Men vi penset oss greit inn på tema igjen etterhvert i tråden, gleder meg til neste gang opp på den toppen der, og blir vi flere enn oss tre (Rotor, Yalla og meg) så er det helt supert, kjekkere jo flere man er på samlinger