Jeg skal sende en mail til dem angående plasseringen, det er nok bare en liten feil tenker jeg. Finnes i RTF og pakke uten mottaker og radio, jeg liker at STM gjør dette med mange av modellene sine. Blir ARTF jeg tar selvfølgelig. Ser helt lik ut ja, med marginale forskjeller, snakket litt med Rotor om dette igår, han syntes også den var dønn lik. Er nok litt branding som foregår her, som du sier så er nok selve kroppen og vingen er nok kjøpt inn av flere produsenter. Har forøvrig sett flyet i aksjon på nesjane, og det ser bra ut. Ble egentlig overrasket over vingen første gang jeg fikk kjenne på den. Hadde ikke forventet en såpass stiv konstruksjon, så kvaliteten virket bra. Snakket idag med karen som kjøpte Blaze første gangen jeg hadde det i butikken (kjøpt desember i fjor), og han sa det fungerte flotters enda, nesten et år etterpå. Har også hørt om at noen bytter ut regulator til 60A eller deromkring, og kjører 4S lipo. Motoren skal visst tåle det (uten at jeg vet det sikkert), så det går sikkert an å sprite flyet opp litt til uten stor kostnad. Jeg har noen 4S pakker som sikkert passer størrelsesmessig, så det blir kanskje til at jeg prøver det, vi får se. Kan jo uansett kjøre opp regulatoren litt, og velge fritt mellom 3S og 4S.
Litt spent på tremodellen egentlig, men tror den vil fungere bra så lenge jeg bygger kroppen lett. Gleder meg til å begynne på den