hehe, hvis en liker gravemaskin for mye, så blir det fort dyrt
Jeg er forøvrig stygt redd for at jeg kommer til å spandere på meg en slik om noen år, og da gjerne i kombo med en dumpers også. Men det blir først gravemaskin hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe noe slikt, så blir det gjerne et år eller to til dumpersen kommer. Utrolig bra disse maskinene, men det blir litt poengløst å legge så mye penger i det uten å ha et skikkelig sted å bruke det. For meg så holder det ikke å sitte i sandkassa med noe slikt, da er det bedre å vente til vi får begynt på tomta/hagen vår her hjemme, og kan lage til et lite anlegg for disse morosakene
Hadde vi hatt et slikt anlegg som dette tilgjengelig, så hadde nok både lastebiler og gravemaskiner vært mye mer prioritert, iallefall hos meg
Forøvrig var det mange flotte bilder, likte spesielt godt Cars-utgaven, denne har jeg ikke sett før. Jeg vil gjerne ha kopi av alle bilder og film, slik at jeg kan kjøre dette på skjermene i sjappa. Skulle gjerne vært med Håvard i dag, men fikk problemer med tiden, så det gikk dessverre ikke. Jeg får hive meg med en annen gang, regner med at dette skal gjentas