Jeg nærmer meg nå et år på denne bilen, og så langt holder den helt utrolig godt sammen. Jeg har så langt knekt 1 bærearm, 1 skliplate foran, 1 ledd som kommer ut fra bakdiff, og 1 styrestag. Thats it. Jeg har kun kjørt 3S lipo, og bilen har vært brukt på asfalt, snø, grus og saltvann
Dekselet har selvfølgelig blitt knærta en del, og dekka er nedslitt, men dette anser jeg som helt normalt. Det blir en del ruller og kast når bilen går airborne i høye hastigheter
Jeg er veldig overbevist om at det å slippe gassen i rett tidspunkt er en sterk medvirkende faktor til lavt deleforbruk, noe som vises godt på denne bilen. Iallefall så ødelegger jeg deler fortere og lettere når jeg er uforsiktig på throttle, enn hva jeg ødelegger når jeg slipper throttle så fort bilen er i problemer.
Jeg er også godt fornøyd med utvekslinga nå, akselerasjon er bra, og topphastighet akkurat passende uten at motor jobber for tungt.
Hvis det etterhvert er litt 4x4 slasher ute å går, så kunne vi jo ha lagt ut noen kjegler et sted, og kjørt et løp der alle bruker 2S lipo?