Men folkens, har dere gode konkrete løsninger så kom med de. Jeg kommer jo til å forske litt på dette før jeg eventuellt kvitter meg med bilen, men viss det virkelig er slik at de krever så mye arbeid med de diffene så synes jeg det er rart at så mange holder de ut. Hvorfor vere stuck med noe som ikke virker når det finnes ting som faktisk funker?
Nå skal det sies at dette er den eneste tamiyaen jeg har hatt problemer med, så jeg er vel kanskje litt bortskjemt. Men når det gjelder denne bilen så er det faktisk ikke så mye så skal til for å få meg til å bli litt oppgitt, spesielt siden den er så lite brukt

Og jeg vet det er mange her som synes bilen er super. Det synes forsåvidt jeg også, når jeg har fått kjørt den...
Og dere som er fristet til å si/tenke "i denne hobbyen må man like å skru litt", så kan dere begynne å kjøre Savage med plastdiffer, og se hvor mange ganger dere gidder å skifte

Hvis ingen andre har noen bedre forslag, så kommer jeg til å sette i nye kuler i diffen bak, stramme den akkurat slik som det står i bruksanvisningen, for så å gi den en liten dose med locktite på mutteren. Fremme skal vi prøve å få tak i siste delen til enveisdiffen

Takker for tips og hjelp hittil