Da er bilen klar med nytt deksel, men det skal også sies at lakkeringa gikk i dass
Jeg hadde noen bokser fra en produsent som het Custom Colour som skulle testes. De har stått på hylla i snart ett år nå, så da var det på tide å sende dem i ilden. Jeg tok ingen test i forkant, men gikk rett på selve lakkeringa. Var ikke så begeistret for de boksene, de dekket dårlig, og var vanskelige å lakke med. Rett og slett tung på avtrekkeren i lengden. Boksene er forholdsvis store, så jeg lakket et nytt deksel til LST2, pluss dekselet til RC18T. Gjorde det samtidig, og satset på at alt ville gå bra. Jeg var nok litt for utålmodig, og lakket sannsynligvis et dekklag med lakk fra Pactra før den forrige var fullstendig tørket, og det var nok det som ødela hele greia. Dekselene ble mislykkede, men jeg fikk iallefall testa en lakk-ide som jeg syntes fungerte. Dekselene var heller ikke noe spesielt, så ingen fare der. Jeg kommer nok til å holde meg til lakk fra Pactra og Tamiya, for der har jeg så langt ikke hatt noen reaksjoner dem imellom.
Jeg er et par erfaringer rikere, og har fått lakket et par deksel som kan herjes med, så alt er vel