Jeg var inne med jentungen i hele dag, og benyttet tiden til å bygge litt. Har jo ikke fått åpnet esken til denne bilen siden jeg startet på tråden, så det er vel på tide å få den ferdig. Jeg kan forøvrig si at en skal lete lenge etter noe som er lettere å bygge enn en TT01. Jeg tror jeg brukte ca 2 timer på hele greia, og jeg trenger neppe å lese manualen igjen noensinne selv om jeg plukker bilen helt fra hverandre. Den er fryktelig enkel å ha med å gjøre, rett og slett.
Når jeg var ferdig med byggingen og skulle testkjøre litt på stuegulvet, så kan jeg også konstatere at det er bra sprut i bilen med original dreving og tamiya GT-tuned motor. Nå skal det også sies at jeg testet med 7.4v lipo, men bilen var meget kvikk, og en liten fornøyelse å kjøre. Jeg har kulelagret hele bilen, for det finnes ikke en eneste fordel i de originale plastlagerene som følger med.
Hvis en ikke vil ha alt arbeidet som følger med en bil som har mer avanserte justeringsmuligheter, så er TT01 et godt valg. Den er enkeltheten selv
Noen bilder: