Jeg tror kanskje at det blir vanskelig å dra frem ulemper og fordeler på noen av disse bilene, dette er konkurransebiler alle sammen, og egentlig way out of our league kjøremessig. Ingen i Florø har rett og sett nok erfaring til å kunne forstå seg 100% på slike biler. Men drit i det, de er jo herlige å kjøre
Hvilken som helst av disse vil nok være et godt valg, og for å være helt ærlig så aner jeg ikke hvilken jeg ville valgt. Når det gjelder Tamiya, så vet en hva en får. Det er vel stort sett den bilen som er enklest å ha med å gjøre, og ting som ikke trenger justering går ikke an å justere på dem. Hvis en bygger en TRF-bil nøyaktig etter manualen, så er bilen i utgangspunktet veldig bra. TRF er et sikkert valg, med topp byggekvalitet og utførelse, og har alltid vært en bil i toppen.
Hot Bodies er også meget spennende, de legger alltid all sin erfaring og fokus i en bestemt bil. De har liksom ikke et vidt spekter av modeller å velge mellom, men har heller satset på noen bestemte klasser. Massevis av justeringsmuligheter, og god statistikk.
Xray skiller seg nok ikke noe særlig ut fra de to andre her, det er en gjennomført sak, og jeg tviler faktisk på om vi hadde merket noen som helst forskjell på noen av bilene. Jeg syntes bilen ser bra ut, men som sagt, jeg tror en hvilken som helst av disse er et topp valg. Hvem vil du helst ha sponsoravtale med?
Jeg skaffer forøvrig både Tamiya TRF og Hot Bodies, og tenkte jeg kunne sjekke muligheten for å forhandle Xray også, for moro skyld