Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 10:37 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 11:35 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Innlegg: 241
Bosted: Førde
Sitat:
Er'u nersynt?? Det e det største tastaturet jeg har sett noen gang!!! Må være litt upraktisk!


Haha

_________________
Simon Loe Laberg

* Tamiya TT-01D

* SilverLit X-Twin Jet


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:20 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Koster 895,- i norge :)


Og den er verdt hver krone :D

Løp og kjøp folkens. Mye moro på verandaen og i stua for minimal innsats!

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Anbefales på det varmeste av meg også!! En mini-Z ser penere ut, men her får du ren kjøreglede :D Ser forresten at de har fått inn lipo på smallsize nå. 400kr! Blir vel billigere å finne seg et annet og mekke til da? Peiling på hvor man finner tak i noe slikt så smått?

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Skal jeg ta den inn i butikken altså? Jaja.....får vel gjøre det da.....

Tar den på neste bestilling fra Smallsize :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
I den størrelsen kan jeg ikke se at det kan vere så mye mer som er like gøy :) Prisen er jo ikke galen heller, verken på bilen eller reservedeler. 59-70kr ca. for en pakke med masse deler til f.eks hjuloppheng. Genialt :)

Nå har det forresten komt en Micro-Baja også :D
http://www.teamlosi.com/Products/Defaul ... D=LOSB0232

Gleder meg til desse uppgradesene kommer i hylla også.
http://www.teamlosi.com/Products/Relate ... bCategory=

De rear hub og C hub greiene er vel det som har gått mest av i plast. Må du huske å ha på lager kåre ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:40 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Hehe ja det er bare å følge ordre :wink:
Men du kan jo ta inn en til deg og teste...

Her er en bra link til Micro-t info +++

http://tinyrc.com/forums/showthread.php?t=22954

Batteri:
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... oduct=4358

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:43 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Ja heller $ 3 x2 enn 400 altså :P Dumt de ikke var på lager, har du bestillt?

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 10, 2007 9:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
http://www.teamlosi.com/Products/Defaul ... D=LOSB1571

Slicks også jo!! Dette må jo bare bli bra! Bare synd TL er så treig med å få det ut i butikken her i norge.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre Jun 15, 2007 4:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Blir forresten et lite problem med cut-off på lipoen desverre om man mekker eget batteri, da batteriet fra TL har egen cut-off funksjon innebygd i batteriet.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 17, 2007 12:10 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
smart :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jun 17, 2007 2:02 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Gir du en lyd når Micro-Bajaen er mulig å bestille Stressballen? Er litt kjekkere å ha to når man får besøk, og bajaen var jo bare råfet :D

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Oppgraderinger
InnleggSkrevet: Tor Jun 28, 2007 10:56 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Det er moro å bestille deler til microen :lol:
Alt er pittelite og billig. Sjekk demperne (justerbare oljedempere i alu og 3 cm lange) og drivakslene :D

Bilde

Bilde

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 28, 2007 11:05 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Blir forresten et lite problem med cut-off på lipoen desverre om man mekker eget batteri, da batteriet fra TL har egen cut-off funksjon innebygd i batteriet.


Ser ikke på det som et problem. Merker godt når lipoen begynner å tømmes allikavel. Bilen er jo maks 5 meter i fra meg så jeg trenger ikke tyne den får å "kjøre hjem" akkurat :D

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 28, 2007 11:46 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hva kostet demperne? Er det skikkelige oljefylte? Eller er det sånn wannabe som renner ut etter et par dager? :P Såg på noen, og de såg ut som de ble fylt med grease.

Jeg har forresten et lite effekt problem på min micro. Det gamle batteriet begynte å bli meget slappt, gikk aldri på bakhjulene når den var fulladet lenger. Jeg kjøpte meg helt nytt, og fikk da mye bedre respons med en gang, skiftet til lavere dreving og bilen hoppet på bakhjula igjen. Men så fikk jeg besøk av en annen kamerat med micro som er ganske lite brukt. Den gikk jo på bakhjula 10ganger lettere med tyngre dreving! Så nå har jeg byttet batteri og nye dekk, har brukt kun hyperion(swallow 2) laderen min på 0,3A på det nye batteriet. Har prøvd med orginal-laderen, men da blir det enda mindre futt.

Hva kan det vere? Tenker kanskje på elektronikken, motoren? Tenker å kjøpe nytt hele drivverket med diff og alt for å se om slitasjen der kan ha noe med effekt.-tapet å gjøre...

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jun 28, 2007 8:36 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Demperne kosta 33$ fra http://www.rcatomic.com/main/modules/ti ... .php?id=39
De er fylte med noe som har samme konsistens som grease, men er klebig og seig. Meget imponert over passform og finish. Ser ikke ut til at de skal lekke med det første, og de funker meget bra. Nå kan bilen droppes fra 40 cm uten at bunnplata slår nedi.

Når det gjelder effekt hadde jeg også problem i børjan. Når jeg fikk bilen gikk faktisk ikke motoren rundt. girkassa satt bom fast. Pilla det fra hverandre og oppdaga at spur akslingen var bøyd inne i kassa. Prøvde å rette, men med slike små dimensjoner er ikke det lett så løsningen ble å ta bort messinglageret i kassa for å gi akslingen litt mer spillerom. Da ble det saker da. Men for å være sikker bestillte jeg ny kasse og innmat for å skifte akslingen. Men den nye var skakk og så Team Losi har tydligvis et kvalitetsproblem her. Kanskje du bør skjekke din og :?:

Ellers setter det seg jo lett masse hår og støv (!) i drivakslene som gjør drivverket tregt da. Tror ikke elektronikken skal bli "slitt" på noen måte. Ser ikke helt hvordan det er mulig. Men motoren har vel kanskje begrenset levetid med tanke på de ufyselig små børstene :) Jeg har ingen problem med strømmen. Har kun brukt originalladeren og det virker fint, så jeg vet ikke hva som plager din :roll:
Du får begynne å feilsøke!

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC