En ting er sikkert, er det noe som tar plass, så er det jaggu halvferdige prosjekter. Da har man oppbevaringskassen liggende, en opptatt arbeidsbenk, og smådeler strødd rundt om kring. Her må noe skje

Ikveld hadde jeg tenkt å lage til rorene, men fant at jeg hadde ferdige plastror i rett størrelse liggende, så disse ble brukt istedenfor. Utseendemessig passer de helt topp, og da ble valget enkelt. Neste steg var å putte i akslingene, og slipe spor til settskruer i endene. Så laget jeg til motorfestet, dette er et enkelt motorfeste som holder begge motorene. Mellom motorkobling og akselkobling skal det stå en dogbone i plast. Er ikke så begeistrert for slikt, så jeg skal se om en dogbone fra f.eks TB02 passer. Jeg vet den er litt lenger, men litt skal jeg nok kunne regulere. Mer støy vil det også bli, så jeg får vurdere det litt. Jeg fikk også laget til en dekksluke i akter. Denne må tilpasses, og det blir nok litt arbeid for å få denne til å ligge fint i forhold til resten av dekket.
Jeg skal prøve å få satt sammen de fleste grove strukturene til overbygget, da får jeg bort mange smådeler fra arbeidsbenken, og kan pusse nesten alt ferdig på en gang. Forøvrig er det også greit å ha flere deler klare til jeg skal waterproofe dem, slik at jeg ikke bruker flere epoxypensler enn nødvendig.