Då var dag to over, og vi fikk gjort en del i kveld.. Ser kanskje ikkje slik ut når man ser på bildene, men på slike prosjekt tar ting tid
I dag fekk vi festa stykket som går fra "flyndra" og opp i skroget.. King Hauler har sikkert eit navn på den og
Ellers har vi fått på plass aksling, satt på propellen, montert styring og festa motoren.. En god dag i på hobbyrommet til Stressballen
Også i dag må eg rette en meget stor takk til King Hauler som skal ha mykje av æra for at båten er komt såpass langt.. Uvurderlig hjelp for ein nybegynnar som meg.. Etterkvart vart også stressballen så nysgjerrig at han styrte meir på med oss enn sine egne ting
No ser eg virkelig lyst på å få båten i Havhesten så den får tatt ein jomfrutur..
Her er litt bilete frå i går og i dag (mobilbilder

)
Først måtte 1:1 tegninga på veggen
Motorfestet er limt sammen
"Flyndra" og roret
Dag 2 starta med å lage til styringa
Vi justerte vinkel og avstand på akslinga
Den kvite plata brukte vi som mal for å finne riktig posisjon for propellen når vi justerte akselen
Då alt var riktig plassert fylte vi på med Stabilit Ekspress (lim). Tidligare hadde vi også lodda på ein smøresylinder, men dette fikk eg ikkje bilde av. Det er den som står opp fra akselrøret.
Etter det var gjort plasserte vi motorfestet og målte avstanden til akselen
Før vi limte fast heile greia
Så laga vi til styringa og kobla den på roret
Noko som førte til at båten no ser slik ut
Propellen er komt på plass
Og vi måtte sjølvsagt sjekke kor mykje sving vi fekk på roret. Vil tru den kan manøvrere greit

Vi kobla også på eit batteri til motoren og det var rått og sjå den i aksjon.. Lavt turtall og det oser krefter av den.. Skal nok klare å dra Stressballen ut i bassenget med den båten her