YESS!! Suksessoppskriften er funnet på TC31.
I dag før frokost drog jeg atter en gang på Storevannet under perfekte forhold for å teste ut oppsett i båten.
Denne gang ville jeg prøve et annet bilanlegg, nemlig Jammin JP-1 og det ga vesentlig mer fart og power enn de tre andre eksosanleggene jeg har testet (Hattori og 0702 Big-Bore bil-anlegg)
I dag gikk båten akkurat så fort som den takler, den fløy bortover med et mongolid turtall på maskinen og tre ganger var den i ferd med å tippe rundt pga løft i baugen

Heldigvis var vannet så flatt og fint i dag at det var mulig å "lese" dette før katastrofen inntraff og slakke på litt, jeg kunne ligge heeeeelt på limiten av hva skroget tåler av fart. Jævlig artig
Siden jeg kjører med luftkjøling nå så fjernet jeg røret som tar opp kjølevann og fikk mye ryddigere kjølvann bak båten med mindre sprut ut til sidene. Dette røret streker nok mer enn hva jeg tidligere hadde trodd
Oppskriften lyder: Sirio .27 Race buggymotor, ASP .91 forgasser, Octura M445 propell, Rapicon 60%, Jammin JP-1 in-line eksosanlegg
Blir artig å få målt dette, men at det må være ny pers tror jeg på