Jaaa, jaaaaaaa ååååhhh jaaaaaaaaaaaaaa.... ich komm....
SINNSYKT vellykket med flatdisc tunedpipe fra flyet

Det var helt utrolig hvor stille båten gikk på full guffe, jeg tror fanken meg ikke at noen i det hele tatt var klar over at jeg freste rundt utpå der nettopp. Jeg skal banne på at den er stillere enn en brushless...
Jeg måtte inn ca en halv omdreining på nåla med denne pipa for å få opp turtallet og kjørte to tanker uten å finstille, det var MYE røyk så jeg kunne nok magret den mer og fått enda mer guffe, men det bøttet ned så jeg pakket sammen og drog hjem
Både jeg og Yalla var av den klare oppfattning at båten gikk enda bedre med denne pipa (selv om mangelen på støy normalt ville gjøre at man tror det går saktere) Båten lå meget høyt og pent i vannet og gikk som f.., enda det var det sugeføre på vannet i dag (altfor flatt for å få max fart). Dette er nok en kombinasjon av pipa og at jeg har senket propellen en del. Nå har jeg ikke så imponerende roostertail lenger, men får isteden kreftene ned i vannet.
Originalpipa blir liggende i en skuff, DET er sikkert.
Steike nå gleder jeg meg til de nye propellene kommer så jeg virkelig får denne båten til å fly