Dette var en knall samling, og det var skikkelig moro med litt varierende underlag
Så langt kan vi si at originaldekka gjør en god jobb, selv om vi merker endringene på bilen når underlaget endrer seg. Kjipt med vinden som gjorde det vanskelig for bana noen ganger, men det tar vi hensyn til neste gang vi legger den ut.
Må også si at jeg synes alle blir bedre og bedre på kjøringa si, jeg ser at folk tenker mer igjennom hvordan de kjører, og det har nok dukket opp en strategi eller to også. En må absolutt ikke undervurdere hvor viktig det er å ha en god strategi og plan over kjøringa si. Det er slikt som skiller toppene fra hverandre i virkeligheten, og der blir absolutt ingenting overlatt til tilfeldighetene.
Det ble forøvrig litt mekking idag også, Janni var skikkelig uheldig og knakk en del i styringa, og Håvard hadde et møte med noe hardt også. Ellers var det litt småkræsj her og der, men jeg har inntrykk av at det var færre biler i lufta denne gangen. Regner med at deltakerene kommer med sine egne forklaringer på hva som har skjedd.
Det blir ingen flere kjøringer nå i mai, så da vet dere hvor lang tid dere har på å gå over bilene. Det er lurt å gjøre endringer og reparasjoner når en har løpet friskt i minnet, så ikke vent til dagen før dere skal kjøre igjen.