Da er det korrigert. Blir mye klipp og lim, så det dukker nok opp en feil eller to innimellom. Jeg oppfordrer alle til å sjekke egne poengsummer fra og med første løp, bare for å være på den sikre siden.
Jeg vil også takke alle deltakerene for i år, det har vært veldig kjekt å kjøre skikkelige touringbiler. Denne gangen var det jeg som stakk av med seieren, neste gang er det sikkert noen andre sin tur

Jeg føler at seieren er mye takket at bilen fungerte godt. Spesielt den siste dobbelrunden syntes jeg at ting begynte å falle på plass teknisk, med oppgraderte tannhjulsdiffer og den nye Tamiya RZ-tuned børstemotoren. De andre løpene føltes bilen meget annerledes ut, og jeg hadde ikke mulighet til å kjøre så fort på tekniske partier som jeg hadde nå på siste dobbelrunde. En annen ting som kanskje spillet en stor rolle på de to siste løpene var at jeg ble presset. Jeg visste på forhånd at jeg ikke kunne "safe", siden det var så tett i teten poengmessig. Jeg
måtte ha en førsteplass og en andreplass for å føle meg trygg. Når jeg da kræsjet etter tiende runde i første løp, og mistet et helt minutt, så trodde jeg at løpet var kjørt. Jeg husker at jeg da tenkte at nå måtte jeg virkelig slippe meg løs, selv om det øker risikoen for velt og kræsj. Jeg tilstrebet veldig å holde høy fart i de tekniske partiene, for der gikk det an å hente inn mye tapt tid. Når man i tillegg ikke vet hvor mange runder man ligger etter, eller har kjørt selv for den saks skyld, så legger man kanskje inn et ekstra gir. Jeg tar det kanskje litt for seriøst, jeg vet ikke, men jeg synes det er moro å konkurrere
Vi finner på et eller annet med tanke på pokalene, jeg kommer tilbake til dette