Jeg har ikke arrangert dette i regi av klubben, men litt av meningen har vært at det skal skape litt interesse der også. Vi sørger også for å ha en diskusjon gående på tråden gjennom hele året. Hadde det vært arrangert av Sunnfjord rc, så kunne jeg jo ikke ha gått amok med premiene
Jeg har et ønske om at alle som deltar er medlem av en klubb, ikke nødvendigvis vår. Når det gjelder å kjøre lenger, så har jeg inntrykk av at det begynner å bli slitsomt hvis folk må stå for lenge. En ting er å tiltrekke nye deltakere, en annen ting er å beholde de som er med nå. En mellomting må det bli, slik at de som har vært med fra starten også har det bra.
De fleste etablerte sliter med å fordele ut for mye tid til denne hobbyen, og verre blir det når det skal samkjøres med mange. Med cuprace så blir det jo ikke det samme som med hallen, der folk kan dukke opp når de vil. Cuprace-gutta må møte på en avtalt plass til avtalt tid. Hovedpoenget mitt var faktisk å samle noen som var jevnt over interessert i å kjøre litt uhøytidlig konkurranse, da kan vi ha det moro sammen, og så tar vi det derfra
Å konkurrere er GØY