Dato/klokkeslett: Tor Mai 23, 2024 7:16 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 262 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 3:49 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Onsdager er vanskelig for meg, for da er det Pappa dag, har guttungen fra onsdag til torsdag, så alle dager unntatt Onsdag passer for meg.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 9:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
carish skrev:
e det tatt nåke beslutning om i måra no?


Jeg foreslår at vi tar et oppmøte på butikken før halltreffet, kanskje kl 13?
Føler det blir veldig dumt å prøve seg på noe seriøs kjøring i morgen når det er så mange som mangler. På oppmøtet kan vi kjøre litt på parkeringsplassen utenfor butikken, og sikkert litt innendørs også, og så kan jo alle sammen ta en dialog på når vi skal kjøre disse løpene. Første løpet bør alle være tilstede på.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 9:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Janni skrev:
Onsdager er vanskelig for meg, for da er det Pappa dag, har guttungen fra onsdag til torsdag, så alle dager unntatt Onsdag passer for meg.


Da begynner det å minke på mulighetene, og slik jeg ser det står det kun mandager igjen som mulig dag. Janni, savner litt info fra deg i trådene, foreslår at du følger litt bedre med slik at du også holder oss andre oppdatert. Blir vanskelig å ta avgjørelser når vi ikke hører fra alle deltakerene.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 11:56 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Okay...:) kan hende eg berre blir oppdatert her på forumet om kor d blir med løp då...so blir det litt mindre stress imåra...blir seint oppijen og skal på jobb kl 04.00 på mandag...men mandager går bra for meg og...:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 12:25 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg tror vi bare bestemmer oss for å ta liten samling i morgen kl 13 for de som har mulighet til å dukke opp. Det blir ingenting høytidlig, bare litt "live" testing. Jeg må bare beklage alt surret her, men jeg får kun sagt ting basert på infoen jeg får i innboksen (knollen). Jeg snakket med en annen deltaker tidligere i kveld, og vi syntes det høres fornuftig ut å ta en liten "prøvekjøring" imorgen.

Vi skal da snakke litt om detaljene rundt dette, og i det minste komme tilbake med en fastsatt dag. Jeg tipper det blir satset på mandager, men dette vet vi mer sikkert i morgen. Om det blir sagt at mandager blir dagen, så får folk mulighet til å se på kalenderen og komme med tilbakemelding på eventueller mandager de ikke kan komme. Men uansett blir det satt en dato som deltakerene da kan forholde seg til.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 11:27 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Det høyrest bra ut..:) satsa på å få tatt turen på litt halltreff og,kanskje eg skulle tatt å meldt meg inn og..:)mandaga passa i utgangspunktet bra,nåken mandaga no i vår som kan bli vanskelige pga at eg vikariera på distrubisjonsbil i tine...seint ferdig dei mandagane..

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 12:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Flotte greier. Vi kan jo da prøve å legge treffene til de mandagene det passer best :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 12:53 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Supert...:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 10:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi fikk testet bittelitt utenfor butikken idag, og gjorde noe så enkelt som å sette ut noen kjegler. Det eneste vi skulle gjøre var å runde kjeglene, men til og med dette ble moro. Jeg vet ikke hva de andre mener, men jeg og King Hauler syntes iallefall at dette var gøy. Bilene gikk veldig likt, så det ble viktig å runde kjeglene på best mulig måte for å spare tid. Tror vi kjørte 4-5 samtidig. Bilene så realistiske ut, og hadde dette vært et slags hardpakket sandunderlag, så hadde det nok blitt bedre, men det var overraskende moro.

Vi bestemte oss også for at vi skal kjøre på mandager, så da gjelder det bare å finne en mandag der det passer. Noen innspill? Hvilken mandag fremover passer ikke?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 11:31 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
mandaga i partalsveke passa for meg...:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Man Mar 14, 2011 2:23 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
carish skrev:
mandaga i partalsveke passa for meg...:)


Det er notert :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Tir Mar 22, 2011 8:06 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Nåke nytt her?

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Tir Mar 22, 2011 2:43 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Nei, egentlig ikke. Jeg er nedlessa i jobb, og det er ingen som purrer, og da skjer det heller ingenting. Før nå :mrgreen:
Hvordan passer mandag 28.03 kl 18 for deg?

Og hvordan passer det for alle dere andre?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Tir Mar 22, 2011 8:36 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hm...blir feil veke...køyre då...men kan gå om en kan ta d litt seinare?e ferdig i naustdal ca kl 18...

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: TamiyaRally 2011
InnleggSkrevet: Ons Mar 23, 2011 1:13 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, jeg hadde ikke peiling på hvilken uke vi var i, så jeg gambla litt. Hva med mandagen etterpå da? Så kan jo vi andre kjøre første runde Cuprace 2011 førstkommende mandag istedenfor?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 262 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC