Dato/klokkeslett: Man Apr 29, 2024 12:19 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 209 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 06, 2011 1:55 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Er det stor forskjell på Sport Tuned og Lightly Tuned, han er Sport Tuned liggende.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 06, 2011 3:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Janni skrev:
Er det stor forskjell på Sport Tuned og Lightly Tuned, han er Sport Tuned liggende.


Det aner jeg ikke, men det er for lenge siden bestemt at det er lightly tuned som gjelder, så da er det slik det blir. Siden du spør, betyr det at du ikke er klar?

Slik jeg ser det, så trenger vi bare å bestemme oss for en kveld når alle er klare. Da blir det første løpet innendørs, og jeg håper at alle får litt mer spirit når det er gjort. Skulle nesten tro at det er et ork og mas å kjøre litt radiostyrt bil sammen. I en perfekt verden burde jo jeg ha blitt masa skikkelig på for å komme igang med løpene, men jeg hører ytterst lite. Kom igjen gutta, våkn opp litt nå. Burde absolutt ikke være nødvendig å mase.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Man Mar 07, 2011 7:56 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 130
Bosted: florø
bilen er så og si klar, bare litt finjustering. men har ikke anledning å kjøre løp før senest torsdag 10 mars, pga jobb...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Tir Mar 08, 2011 10:05 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Porscha er klar til dyst, hadde tenkt å bruke nummer 911. Har ikkje tall til å lime på bilen, so eg tenkte å gjere slik som i 1:1 racing, skrive nr på frontrute og siderute med kvit tusj. Noken synspunkt på dette?

_________________
Smooth on the surface - paddle like a devil underneath...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Tir Mar 08, 2011 10:39 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
King Hauler skrev:
Porscha er klar til dyst, hadde tenkt å bruke nummer 911. Har ikkje tall til å lime på bilen, so eg tenkte å gjere slik som i 1:1 racing, skrive nr på frontrute og siderute med kvit tusj. Noken synspunkt på dette?


Tror det blir bra :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Ons Mar 09, 2011 7:58 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
I år som i fjor er det tirsdager og fredager som passer best for meg.
Så eg slenger ut eit forslag om at vi skal starte 15. eller 18. mars.
Passer det?

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Tor Mar 10, 2011 12:09 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 130
Bosted: florø
Zombie-solheims bror skrev:
I år som i fjor er det tirsdager og fredager som passer best for meg.
Så eg slenger ut eit forslag om at vi skal starte 15. eller 18. mars.
Passer det?


vel den 18.mars passer best for meg... har en del prøver på skolen i begynnelsen av den uka.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Tor Mar 10, 2011 12:59 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Fredag går helt greit for meg, men jeg er usikker på King Hauler. Han reiser ofte hjem til sandane, og da passer fredagene dårlig. Om han har vakt den helga så er han i Florø iallefall, og da går det nok greit med fredag. Får høre hva han sier. Her er det viktig at alle prøver å tilpasse seg.

EDIT: Jeg har helt glemt at jeg blir opptatt fredag den 18 etter jobb, så fredag går dessverre ikke uansett.
Da blir alternativene tirsdag 15 eller tirsdag 22?

Husk at det blir brukt mindre tid på opprigging av bane nå, og testkjøring kan en gjøre på et tidligere tidspunkt også, så vi vil nok totalt sett ikke bruke så mye tid som tidligere.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Fre Mar 11, 2011 1:39 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
For min del passer det kun 15. då eg mest sannsynlig er vekkreist i jobbsammenheng 22 ;)

Men 15. mars er en grei dato for min del ;) Men dette er sjølvsagt fellesskapet som bestemmer :P

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Fre Mar 11, 2011 4:19 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg kan opplyse cupracergutta om at den nye deltakeren Samty trener på innendørs bane for tiden, så det er bare å våkne opp. Han har stor fremgang på bilbanen, så her er det bare å henge med, ellers blir alle slått ned i støvlene :wink:

Det har blitt helt tydelig at en permanent innendørs bilbane vil forbedre kjøringen til hver enkelt. Å frese rundt en liten halvtime før konkurransekjøring vil sikkert ikke holde lenger, for her vil nivået heve seg ytterligere hakk. Jeg anbefaler alle som er med på cuprace 2011 å ta seg en tur i butikken for å teste bilen sin noen runder.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 1:29 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Fredag 18 mars passer dårlig for meg, siden eg er heime den dagen, på Sandane altso. Ellers er det jo slik at det er byggekvelder tirsdag og torsdag, i tillegg til at stressballen har kveldsåpent desse kveldane, hadde onsdager vært et alternativ? Mandager? Ellers er det vel tirsdager slik som i fjor, som passer best for meg.

_________________
Smooth on the surface - paddle like a devil underneath...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 3:51 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Mangler bare motor så er jeg klar.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 10:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Kan hende vi skal prøve oss på mandager, på samme måte som Tamiyarally? Vil også minne på at det ikke er snakk om hver mandag, men 10 løp på et år. Og de gangene det passer seg så kan det kjøres et par tellende løp på en dag også.

Til neste år tror jeg at vi gjør det enkelt, og bestemmer oss for fast ukedag, så får folk bare innrette seg. Det blir da ikke tatt hensyn til den som ikke engasjerer seg under bestemmelsen. Den dagen kan vi bli enige om mot slutten av dette året.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Søn Mar 13, 2011 3:30 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Kan hende vi skal prøve oss på mandager, på samme måte som Tamiyarally? Vil også minne på at det ikke er snakk om hver mandag, men 10 løp på et år. Og de gangene det passer seg så kan det kjøres et par tellende løp på en dag også.

Til neste år tror jeg at vi gjør det enkelt, og bestemmer oss for fast ukedag, så får folk bare innrette seg. Det blir da ikke tatt hensyn til den som ikke engasjerer seg under bestemmelsen. Den dagen kan vi bli enige om mot slutten av dette året.



Høres veldig greit ut for min del å gjøre det slik :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Cup Racing 2011
InnleggSkrevet: Man Mar 14, 2011 10:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Så snart jeg får Cup Raceren min er jeg klar etter en kjapp bygging. Datsun 240Z deksel ferdig malt og montert lys :)

Tar nummer 42 om ingen har dette fra før.

Pga bowling liga er jeg av og til opptatt på mandag og tirsdags kvelder. Denne sesongen har jeg bare to kamper igjen jeg vet jeg skal være med på, og disse er 29.03 og 05.04 (tirsdager) kl 18 til 20. Ellers regner jeg med å være ledig for kjøring fra 26.03 så lenge bilen er kommet på plass.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 209 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC