Skulle kanskje hatt en tilbakemelding fra Terje på dette, men mener å huske at de sprakk ganske lett.
Uansett, videre har jeg tenkt litt på dekkvalg også. Under tamiyarally 2011 var det ikke diskutert så mye, og såvidt jeg vet så er jeg den eneste som prøvde ut litt forskjellig der. Jeg ønsker at alle skal være klar over at det går an å bruke flere typer dekk, slik at deltakerene får mulighet til å eksperimentere litt i forhold til de forskjellige underlagene. Jeg synes iallefall dette er litt moro, og det er også god dekkøkonomi å f.eks ha et sett med gatedekk til de gangene vi kjører på asfalt eller innendørs. Knastedekk blir mye fortere slitt på asfalt. Men igjen, jeg legger dette åpent for diskusjon.
Jeg kunne også tenkt meg at vi hadde tatt en liten samling av deltakerene en kveld over nyttår, der vi tar oss en times tid til å vise frem biler, og planlegge tid og sted for første løp. Altså en slags avduking av bilene. Det kunne vært moro. Jeg forventer ikke at alle stiller opp på dette, bare de som har lyst.
Og til slutt, det er dårlige tilbakemeldinger å få på mitt spørsmål om jeg kan delta som fullverdig deltaker til neste år

. Jeg bøyer meg for flertallet her, men vil gjerne ha tilbakemeldinger for å kunne ta en avgjørelse. Slik jeg ser det så har jeg tre alternativer. Det første er at jeg ikke er med i det hele tatt, og det andre er at jeg er med på samme måte som i år, og det tredje er at jeg deltar på lik linje med de andre. Jeg har spurt om det samme på cuprace.