Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 12:15 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Jul 09, 2013 10:56 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
klar eg..som det står i posten over..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Jul 09, 2013 11:05 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 155
Bosted: Florø
Eg har en Sprint2 Flux stående, så om det blir godkjent kunne eg tenkt meg å være med. Men eg har rett og slett ikkje tid til å ordne med lys om det e et krav.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Jul 09, 2013 11:09 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 68
Eg er klar til Action. skal ha ein vedlikehold på bilen i helga men alt er klart mangler bare lys

_________________
Stig Andre Myklemyr


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 10, 2013 12:00 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Kremt..
Don't let me hold you up :)

Litt flyttelass her og litt flyttelass der.. Ting tar tid.. Bla bla bla.. Ingen unnskyldninger, anna enn at eg ikkje blir klar med det første :/

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 10, 2013 12:55 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Hva sier dere folkens? Skal vi senke litt på kravene angående lys?
EDIT: Har gått litt i surr for meg her, hvis man leser tilbake, så var lys aldri et krav, bare et ønske. Tror vi heller må ta en ny vurdering på kravet om 190mm karosseri med racingtema. Om vi godkjenner 200mm karosserier, så slipper vi til flere. Kom med tilbakemeldinger på dette. Uansett er det jo kjempebra at de fleste tar seg tid til å lage et fett karosseri fra biler som er kjørt i virkelige løp, men vi bør tenke litt på nytt for å åpne dørene for flere deltakere.

Og til dere som ikke er klare med bilene, det blir poengløst å kjøre før alle er klare. Vi har snakket om å kjøre løpene over 3 dobbelrunder, så i denne konkurransen er det viktig å få med alle. Prøv heller å få bilene klare ved første anledning, og husk, får man jobbet 30 minutter nå, og 30 minutter da, så er det ikke rare tiden som blir brukt. jeg VET av erfaring :wink:

Tips til deg Håvard: Vask karosseriet en kveld. Neste kveld kan du maskere. Kvelden etter det lakkerer du. Så gjenstår dekaljobb og lys. Hvis du er travelt opptatt som jeg vet du er, så finner du sikkert ikke tid til å gjøre alt på en dag, men det trenger du heller ikke gjøre :D Å dele opp arbeidet i puljer er løsningen for opptatte mennesker, ellers har man bare en haug med produkter som alle feiler noe :wink:

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 10, 2013 6:32 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
Eg er fortsatt klar.

Lys på bilane har vel heile tida vert ei anbefaling, ikkje eit krav. Vi kommer vel til å kjøre touring serien kun om sommeren, så det blir nok ikkje nåkke problem med mørke.

Hvis kravet om 190mm karosseri med racing tema er eit hinder for enkelte, kan/bør vel det kravet fjernast til fordel for fleire deltakera.

Men det er og spørsmålet om alle skal ha transponder?

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 10, 2013 7:32 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Hadde vært veldig greit om vi bruker tidtaking, ingen tvil om det. De av oss som er klare burde plukket ut en dag og testet ut dette i praksis utendørs.

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 17, 2013 9:56 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Vi må komme oss igang her, og i første omgang så hadde det vært fint om noen få kunne møttes på førstkommende søndag 21/7 for å legge ut en liten bane og teste tidtakingssystemet. Altså ingen tellende konkurranse, bare en liten sammenkomst for å få på plass noen detaljer rundt løpene.

Hvem stiller opp? Litt av poenget er at en også stiller med fungerende transpondere i bilene.

Håvard, har du mulighet til å dukke opp med en bærbar eller noe annet smart som vi kan koble opp mot tidtakingssystemet for å lese av og eventuelt lagre testresultater på?

PS, vi åpner nå konkurransen for flere mulige deltakere, ved å fjerne krav om 190mm karosseri med racingtema. Men krav om medlemsskap i sunnfjord rc-klubb er fremdeles gjeldende.

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Ons Jul 17, 2013 10:34 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 155
Bosted: Florø
Eg kan godt være med å teste om Hobbykjelleren har en transponder for salg.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 12:45 am 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
BrynjarKvam skrev:
Eg kan godt være med å teste om Hobbykjelleren har en transponder for salg.


Det har vi veit du :wink:

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 10:37 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
eg skal nok være opptatt me å være dårlig ette malakoff på søndag...er det sånn at krav til karosseri er vekk no då? altso fritt karosserivalg?

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 12:28 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
hehehe, jeg ser den. Uansett er det ikke nødvendig for deg å ta en så lang tur bare for å prøve tidtakingen. Når det gjelder karosseri, så kan jeg jo si det slik at vi ser helst at man bruker 190mm karosseri med racingtema så langt man har mulighet for det, men at vi åpner dørene for dem som ikke har det også. Så har du ikke mulighet, så er det ok at du stiller med noe annet, men ha i bakhodet at det er tøft hvis bilene ligner på noe..

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 3:05 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
tja,min likna no veldig på en volvo 850 sttc då..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 9:10 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Da skal du ikke bekymre deg :D
Siden du spurte om det var "fritt frem" for karosserivalg, så ville jeg bare spesifisere litt, slik at folk ikke dukker opp med lakkerte 1.5 liters colaflasker som karosserier. Istedenfor fritt frem for karosserivalg, så vil jeg heller si at standard RTR karosserier er godkjent :D

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jul 18, 2013 11:03 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hehe,kunne vore tøft me ei heil masse colaflaske då...:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC