Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 6:05 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 1:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Så fort eg kjem meg på plass i ny leilighet skal eg få gjort den ferdig ganske kjapt ;) men eg trenge lyssett til den.. Får du tak i noko lyssett som passer ein nissan gtr, stressballen? ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 2:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Lyssett er bestilt i massevis :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 4:07 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
kun lakking av karosseri..:) må vi ha lys? litt skeptisk med masse ledninger som tulla seg inn i reimer å sånt...

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 4:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Lyssett er bestilt i massevis :wink:


Du får gi en lyd når dei er på plass då ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 4:30 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
carish skrev:
kun lakking av karosseri..:) må vi ha lys? litt skeptisk med masse ledninger som tulla seg inn i reimer å sånt...


Bare å feste godt det. Har aldri hatt problem med det, og på driftebilene kjører jeg mye lys.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 8:44 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
tja,får sjå...må lage lykteholder og då,e jo ikkje laga til for lys på det karosseriet eg har..

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 10:07 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
carish skrev:
kun lakking av karosseri..:) må vi ha lys? litt skeptisk med masse ledninger som tulla seg inn i reimer å sånt...


Hmmm....husker ikke helt hva vi bestemte der. Bare å lese seg litt bakover i tråden det. Jeg har iallefall rigga meg til med lys, og jeg mener å huske at vi skulle gjøre det.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Apr 04, 2013 10:33 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
ser det an til at du skreiv at du anbefalte det..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Mai 07, 2013 11:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da er det på tide å ta opp igjen tråden for touring series 2013 :D
Å få luftet de litt bedre bilene i uhøytidlig konkurranse er noe jeg har gledet meg til, og nå er vi snart igang. Dette er en liten "heads up" til de som er påmeldt, og jeg regner med at vi begynner i første halvdel av juni.

Så jeg er nå ute etter bekreftelser fra deltakerene, og de som ikke er klare med bilene må få fingeren ut.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Mai 09, 2013 1:29 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
Vi baserer oss litt laust på WTCC med tanke på løp og poeng. Først trekker vi ei startrekkefølge til Løp1. Vinnaren får 25 poeng. (vidare blir poenga 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1. Samme poengfordelinga som vi har på Tamiyarally.)
Så kjører vi Løp2, der startrekkefølga blir den motsatte av plasseringa i Løp1. Dvs. at den som vant Løp1 starter bakerst, og den som kom sist i Løp1 starter fremst.
Det blir tildelt poeng både for Løp1 og Løp2.

Eg meiner at kvert løp bør ha rundt 20 runder, men det kan vi bestemme oss for i fellesskap.

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Mai 09, 2013 1:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Rekner med eg blir klar ;) må bare komme meg i ny leilighet og få på plass hobbybenken :P

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 5:39 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
Då er eg klar.

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Jun 21, 2013 9:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vel, gutta boys, hvordan ligger de påmeldte deltakerene an?

Det har dukket opp en liten sak vi må ta stilling til. Det har kommet inn forslag om gjøre årets touringløp til en premiert konkurranse. Det har videre kommet forslag om at denne konkurransen varer over 3 løp, med doble runder hver gang. Så det er en konkurranse med forholdsvis kort varighet og fin premie (det er foreløpig snakk om en 50" flatskjerm). Vi har også snakket om å ha en innbetaling på 200,- pr deltaker, for å dekke inn litt av kostnaden på hovedpremien.

Vi har også pratet om å da variere konkurransen fra år til år, slik at vi eventuelt begynner med touring i år, og så muligens trial/crawling neste år, osv osv.

Dette forslaget vil altså kun gå på gutta i bilavdelingen, og vi må rett og slett ha en avstemming for og imot om vi skal gjøre dette. Jeg vil umiddelbart legge inn mitt forslag som: FOR! :twisted:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Jun 21, 2013 10:24 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
jepp,e me eg...bilen e klar..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Jul 09, 2013 10:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da er det på tide å begynne å piske deltakerene littegrann, for nå må vi få til noe snart. Kom med tilbakemelding, det er alt for dårlig at dere som er med ikke klarer å legge inn en liten beskjed på forumet. Nå har det kommet beskjed fra et par stk tidligere i tråden, men jeg kunne tenkt meg at alle deltakere kommer med en enkel tilbakemelding på nytt, siden det er en stund siden folk har bekreftet. Unnskyldninger som "karosseriet er ikke ferdig" begynner å bli tynne nå :wink:

Thomas har valgt å gi pokker i alt som skjer i klubben, og jeg tviler også på om Herman er med, men det kan han nok legge inn kontramelding på hvis jeg skulle ta feil. Så foreløpig blir listen som den blir under.

Myklemyr?

Håvard?

Cato?

Terje?

Vegard?

Vi kan forøvrig ta en liten dialog på om vi skal tillate biler som HPI sprint 2 flux med RTR karosseri. Vi har et bilmedlem eller to som har denne bilen, og som kanskje kunne vært interessert i å bli med. Hva sier dere?

Vi må også ta en endelig avgjørelse på hva vi skal gjøre angående premie for førsteplass 8)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC