Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 6:29 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Man Aug 05, 2013 11:16 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
skulle vel gå for meg,men har som sagt ikkje transponder...

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Man Aug 05, 2013 11:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
carish skrev:
skulle vel gå for meg,men har som sagt ikkje transponder...


Transponder har jeg liggende til deg, og den kan vi montere under oppmøtet i sjappa. Bare sørg for at du har en AUX kabel ut fra mottaker, da den trenger strøm. Om mottakeren din ligger i ballong, så er det bare å montere en 5cm servo skjøtekabel ut fra ballongen, slik at du enkelt kan koble til og fra transponderen. Om du ikke har ledig inngang på mottaker, så er det bare å bruke Y-kabel.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Man Aug 05, 2013 11:57 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
ok..:) har ledig utgang ja...aux kabel?

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Aug 06, 2013 12:43 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
AUX=Auxiliary eller noe i den dur. Altså for ekstrautstyr, i denne sammenhengen en vanlig servo skjøtekabel :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tir Aug 06, 2013 9:16 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hehe,ok..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Aug 08, 2013 1:51 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ikke så mange dager igjen her nå gutta. Kom med tilbakemeldinger om det er noe, ikke vent med det til lørdag eller søndag. Vis hensyn til de andre deltakerene, og vær tidlig ute med informasjon, slik at vi har mulighet til å gjøre eventuelle endringer i planene. På disse løpene blir det viktig å få med alle deltakerene, hvis man skal ha en mulighet til å oppnå førstepremien :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Aug 08, 2013 1:21 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 155
Bosted: Florø
Eg e med.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Aug 08, 2013 4:50 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Rekner med å bli klar eg og :p er det forresten mulig å få tak i lyktebøtter laust, stressballen? Mine har forsvunne i lause lufta :o

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Tor Aug 08, 2013 8:42 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Håvard skrev:
Rekner med å bli klar eg og :p er det forresten mulig å få tak i lyktebøtter laust, stressballen? Mine har forsvunne i lause lufta :o


Høres bra ut Håvard. Jeg tar med fartsregulator og forhåpentligvis karosseri på trening i morgen. Godt mulig du må montere noen dekaler selv, jeg skal se hvor mye jeg får tid til når karosseriet er ferdig lakket :)
Veldig rart angående lyktebøttene da, har du kanskje lagt dem sammen med noe annet? Eller i en eske med en annen tamiyabil? Et eller annet sted må de jo være. Ta deg en skikkelig sveip over utstyret ditt, og alle plasser der eska har vært åpnet.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 2:03 am 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Hallaisen godtfolk, er dere klare med bilene og konkurranseånden? Dårlig med tilbakemeldinger å få her på forumet, det er bare et par dager til det skal kjøres. Enda er det flere som ikke har avgitt livstegn, og det hadde vært veldig flott å få bekreftelser fra de gjenværende deltakerene. Noen legger faktisk litt jobb i å legge opp et puslespill som går opp tidsmessig for å få med seg kjøring på fastsatt dato, og da er det respektløst å avlyse dagen før hvis man allerede vet det flere dager i forveien. Så det spiller altså rolle for andre enn deg selv om DU kommer eller ikke.

Jeg gjentar at i denne konkurransen er det sterkt ønskelig at ALLE deltakerene er til stede hver gang. Derfor krever det at hver enkelt deltaker bryr seg litt ekstra om å ha en god dialog. Det er ikke så mye som skal til...

Angående tidspunkt vi skal starte på, så foreslår jeg nå oppmøte på hobbykjelleren kl 12.00 førstkommende søndag. Kom gjerne med innspill.

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 11:55 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
Passa fint...:-)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 12:42 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Kan være det blir promillekøyring på meg på søndag, men så lenge er på lukka bane går det kanskje greit? :p

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 6:45 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 68
då håper eg er 100% klare til løp :)

_________________
Stig Andre Myklemyr


Sist endret av Samty den Fre Aug 09, 2013 10:09 pm, endret 1 gang

Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 9:18 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Tror jeg skal ta meg en liten tur og se hvordan det gjøres :-)

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Skala1 Touring series 2013
InnleggSkrevet: Fre Aug 09, 2013 10:51 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Sløydlæreren skrev:
Tror jeg skal ta meg en liten tur og se hvordan det gjøres :-)


Det må du gjøre, så får du hive deg med å konkurrere på de andre konkurransene vi skal ha i år. Endurance kanskje? Med det batteriet du bruker i din TT01, så kjører du nok 2 timer i strekk uten problemer, selv med stor motor :wink:

Når det gjelder kjøringen på søndag, så har jeg nå fått tilbakemelding fra alle deltakere, og vi sier oppmøte på hobbykjelleren fra kl 12.30 til 13.00. Det er altså ikke vits i å dukke opp før, jeg åpner kjellerdøra kl 12.30 presis (etter min klokke) :wink:

Det er noe småtteri som skal ordnes for et par deltakere, og vi satser da på å være fulltallige til kl 13.00. Zombie-solheim skal tegne opp en bane som vi da skal legge ut på Starotech. Men altså først oppmøte i hobbykjelleren.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC