Når jeg var i steindalen nå i påska, så oppdaget jeg at motor var løs. Kikket litt på dette idag, og dette er første gang motorkåpa har vært av på noen år. Man kan vel si at det var på tide med en sjekk og rengjøring nå
Selve motoren satt godt fast på motorbukken, men motorbukken var løsnet helt fra torpedoveggen. 3 av skruene hadde skrudd seg ut en god centimeter, men den siste hadde stoppet mot forgasseren. Så det var bare å fjerne motoren og finne frem låselimen

Etter å ha plukket frem igjen tråden på dette flyet, så er det litt morsomt å se at det faktisk er over 4 år gammelt nå, og fremdeles i live. Jeg har flere fine minner fra dette flyet, og jeg har nesten kommet dit at jeg vil beholde det for nostalgiske grunner. Jeg har kræsja det i trær, jeg har flydd med det på islagte vann, jeg har flydd det i steindalen i tett snøvær, så det har vært gjennom mer enn man kanskje kan forvente at et fly skal overleve. Jeg håper å få prøvd det med ski også, det hadde vært moro. Jeg tenker å bare montere det på en av dagene, just in case.