Stemmer nok det ja, for når jeg bestilte det første gangen het det Ultimate 30, men det var utsolgt, så jeg fikk det aldri. Dermed ble det Ultimate 40, og leverandøren sa at det var samme flyet, men at det hadde fått en liten ansiktsløftning.
Jeg tenker ikke på dette som noe 3D-fly, men heller et litt sportslig alternativ. Har regnet med at farten nødvendigvis ikke blir lav, så det blir spennende å se hvor lenge det varer

Når jeg sier hovring om dette flyet, så mener jeg ikke å henge en halv meter over bakken akkurat, men heller om det klarer å henge litt på himmelen. Det tror jeg at jeg skal kunne få til.
Jeg har hatt lyst på et fly som jeg kan bruke til generell flyvning, uten at det nødvendigvis måtte være en trainer. Føler at Ultimate 40 kunne være et bra alternativ da, og jeg har uansett alltid likt dobbeldekkere. Har en Panic stående som jeg skal bygge etterhvert som 3D-modell, og der skal jeg ha en 91 4-takt i nesa. Tror den kan bli spennende. Den skal iallefall henge pent over bakken uten problemer