Ikveld dumpet jeg borti min uferdige Zagi når jeg ryddet litt, og siden den sto der med elektronikken på plass så tenkte jeg at jeg kunne teste litt. Jeg monterte på en 4.75x4.75 propell, satt i et 4 cellers batteri og dro løst. Jeg skjønner godt hva vector snakker om når han er bekymra når han fyrer opp sint elektronikk, dette er jaggu farlige greier. Jeg tørte ikke teste så lenge, så jeg holdt vel full gass i 4-5 sekunder gjentatte ganger når jeg leste av måleren. Jeg stoler ihvertfall ikke på de 3 stripsene jeg har montert for å holde motoren på plass, så jeg skal finne på noe der.
Jeg brukte nå den svakeste motoren som også var førstevalget mitt, brukte også førstevalg propell, men altså på 4-cellers. Måleren leste av ca
585watt gjentatte ganger. Jeg fikk ikke studert så nøye på grunn av redsel, men det var deromkring. Jeg har god tro på at jeg skal få denne opp en del, jeg har mer å teste etterhvert. Men dette er oppsettet som skal i lufta første gang, bortsett fra at jeg skal først teste med 3 cellers.
Jeg har absolutt tro på at dette vil flytte på seg....